Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fallenangel3 schreef:Telefoon opnemen heb ik geen moeite mee...
ik heb grote moeite met het opbellen van mensen... uitgezonderd mijn ouders.
fallenangel3 schreef:Telefoon opnemen heb ik geen moeite mee...
ik heb grote moeite met het opbellen van mensen... uitgezonderd mijn ouders.
sheela schreef:@Sanex: ik kon jouw moeder wel zijn! Echt erg, ik las het verhaal en dacht: jeetje zo doe ik ook.![]()
Ik vind het zo erg om te bellen. Ik bel ook alleen naar familie en hele goede bekenden. maar het liefst stuur ik een mailtje. En dat doe ik ook naar bedrijven o.i.d als er iets is. Soms moet je wel bellen(tandarts, dokter), maar dat vind ik niet leuk. Kweet ook niet hoe het komt, weet ook niet hoe ik er van af kom. Of ik laat iemand bellen (toe, bel jij dan even voor mij ??) Opnemen vind ik niet erg. Dat doe ik gewoon. Ook als ik op stal moet oppassen en de telefoon gaat neem ik op. Daar heb ik geen probleem mee. Wat ik ook erg vind, is als je iemand belt en je krijgt niet die persoon, maar een antwoordapparaat of voicemail. En dat moet je dan inspreken. Oei, vreselijk. Je weet niet wat je moet zeggen, zegt rare dingen of je stottert. Ik ben inmiddles 42, dus ik ben bang dat het niet meer overgaat. Ik heb er mee leren leven, dus het gaat wel. Het is wel lastig, maar ik heb er geen hulp bij een psycholoog voor gezocht. Zo nu en dan moet je jezelf een schop onder je kont geven en zeggen: pak die telefoon en nu BELLEN!
lorenzolover schreef:dat heeftiedereen geloofk idd wel hoor.. !!!
alsk iemand moet belle umh.. bijv. week veel een leraar voor school dan ben ik ook altijd van
owja wat gaak zeggen enz..