Ik ging naar m'n werk (TNT), haal mijn zooitje op, en fiets vrolijk naar mijn wijk die ik moest bezorgen. Dus, ik bezorg de eerste straat, niks aan de hand. De zon begon te schijnen, en ik kreeg al gelijk weer zin om vanmiddag te gaan paardrijden.
Maarja, dat gaat dus mooi niet door.
Ik fiets met een bundel post in mijn handen over het voetpad (ik mag dat

Afijn, ik rijd er wel weer langs hoor, dus ik ga om het busje heen, hangt er ook nog eens een aanhanger achter met betonijzer erin geladen.
Dus ik wil afdraaien naar rechts (daar stond de brievenbus) maar ik had dus niet gezien dat dat betonijzer bijna 2,5 meter uitstak!
Fiets ik recht met mijn hals tegen zo'n roestige pin aan. Ik viel om, en duwde met mijn hand die pin dus uit mijn hals.
Gelukkig kwam er net een auto langs, stapte de vrouw uit, en liep snel met mij een huis in.
Ambulance gebeld, en vader & moeder.
Ambulance was er gelukkig binnen 5 minuten, en kon ik snel naar het ziekenhuis.
De wond is nu gelukkig door een plastisch chirurg gehecht, dus hij word niet al te lelijk.
Ik ben me echt kapot geschrokken..Het ging allemaal zo snel, ik snapte er helemaal niks meer van.
Gelukkig is er niks erg geraakt, geen spier of ader.. Dus het had erger kunnen aflopen..
Ik heb dus geluk bij een ongeluk gehad.
Ik mag 2 weken niet zwemmen, en 3 tot 5 weken geen paardrijden !!

Echt een straf!!
Er mag ook 1 jaar geen zon op het litteken komen, dus ik moet een sjaal oid om, ookal is het 30 graden..

Maargoed, ik ben iig blij dat het allemaal meevalt!!
Ik ben gelukkig weggekomen met een hele hoop schrik, spanning, en paniek. En een flink litteken.
Edit : Foto's toegevoegd