Wraakactie op ex

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tjaldur

Wraakactie op ex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 21:09

Halloa!
Een tijdje geleden heeft mijn ex mij na 3,5 jaar gedumpt voor een ander, waar hij blijkbaar al maanden mee vreemdging. Nu ben ik op zoek naar de perfecte wraakactie. Zijn er nog tips?
Voordat ik reacties krijg met: moet je niet doen, hou de eer aan jezelf. Dat doe ik ook en ik wil ook echt zn auto niet mollen ofzo, of hem iets aandoen. Wil alleen even een lolletje, zodat ik toch een beetje revanche heb en me daardoor weer een beter voel. Dus...tips?

Niniane

Re: Wraakactie op ex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:12

voor zijn neus met een andere jongen zoenen.
of hem bang proberen te maken alleen ik weet niet hoe

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 21:15

Haha ja dat eerste heb ik al eens gedaan, maar dat maakte dus geen indruk. Hij staat wel altijd met zn nieuwe vriendin voor mn neus te zoenen en dat maakt dus wel indruk op mij, met als gevolg dat ik me weer de hele avond k lote voel.

Jokonootje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:17

tsja ik heb altijd zoiets van waarom zou je ?!
En kan dus ook geen actie bedenken omdat ik me niet verlaag tot het niveau van zo'n besodemieterende ex...

Kimonoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:19

bestel heel veel pizza's en laat ze bij hem thuis bezorgen.. huur een schoonmaakster voor hem in of een pedicuree zet zijn nummer op een (h0m0)sex site of chat box .. euhh jaa verder kan ik zo gou niks verzinnen

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 21:20

whahaha dat zijn een paar goeie!

_Buddha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:20

Uhhmm.... Ga hem stalken
Nee.. ik heb ook wel eens van die wraakneigingen, maar jij wordt er niet beter van en hij ook niet.. Dus tja .. als je je beter wilt voelen, ga lekker een keer echt goed uit met vrienden en vriendinnen, drink lekker wat, dans en versier jongens! Dan voel je je ook beter

_Buddha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:21

Haha moest trouwens wel erg lachen om die van Tjaldur en ik hou stiekem het topic wel in de gaten

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:22

Hou de eer aan jezelf en verlaag je niet tot zijn nivo. Negeer hem als je hem tegenkomt, daar heb je hem veel meer mee

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:24

Heb hier op bokt gelezen dat ze erachter kwam dat hij vreemd ging. Toen hij er niet was heeft ze alle knopen van zijn jassen, blousjes etc afgeknipt en er een briefje bijgelegd; ik hoorde dat ze goed kon naaien....

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 21:24

Haha jaa ik ga ook regelmatig uit enzo. Maar als er dan weer iets gebeurd, we zitten in dezelfde vriendengroep en zij wordt ook gewoon geaccepteerd door de rest zeg maar, dan heb ik echt moordneigingen. Haha, die pizza's zijn leuk!
Haha, das ook een goeie Suzanne!

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:30

Suzanne F. schreef:
Heb hier op bokt gelezen dat ze erachter kwam dat hij vreemd ging. Toen hij er niet was heeft ze alle knopen van zijn jassen, blousjes etc afgeknipt en er een briefje bijgelegd; ik hoorde dat ze goed kon naaien....

die is wel leuk jah...
k blijf ook even meelezen

__Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:33

Ik denk niet dat je dit moet doen. Ook ik vind dat je je niet tot zijn niveau moet verlagen.

Bovendien, ga je je hierdoor nou echt zoveel beter voelen? Het lijkt mij dat je nog niet geheel over hem heen bent. Anders zou het je namelijk ook niet meer zo bezighouden. Misschien moet je daar eens aan werken. Ga lekker zelf leuke dingen doen in plaats van je ex 'pesten'.

LovingTweety

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:34

Ten eerste, ik zou hem niet op een homosite zetten. Als hij daarachter komt ben je strafbaar.

Ten tweede, de beste wraak is doorgaan met je leven. Hij reageert er nu niet zoveel op, maar mijn ervaring heeft mij geleerd dat het best hard aankomt na een tijdje bij mannen

Sannum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:34

Suzanne F. schreef:

Die is geweldig! Super! Hierdoor hoop je toch eigenlijk dat je nog een keer gedumpt wordt! Zodat je dit een keer kunt doen..

Lest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:35

Kimmie_Paard schreef:
bestel heel veel pizza's en laat ze bij hem thuis bezorgen.. huur een schoonmaakster voor hem in of een
pedicuree zet zijn nummer op een (h0m0)sex site of chat box
.. euhh jaa verder kan ik zo gou niks verzinnen

Dat zou ik niet doen want dan ben je strafbaar, ik zou wraak op hem nemen door te laten zien dat je prima zonder hem kan leven en dat je hem niet nodig hebt.

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:37

pff ik zou het niet weten hoor! haha ....
ik heb wel eens voor de neus van me ex met n ander gezoent maar toen werd mn ex alleen maar boos en voelde ik me er ook weer niet lekker over...

Ik blijf dit topic wel even volgen

SHALALA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:37

Wraak is een teken van zwakheid. Je verlaagt je eigen niveau tot dat van hem.

Kimonoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:38

Zijn er nog tips?
Voordat ik reacties krijg met: moet je niet doen, hou de eer aan jezelf. Dat doe ik ook en ik wil ook echt zn auto niet mollen ofzo, of hem iets aandoen

waarom blijven jullie komen met reacties als verlaag je niet tot zijn nivo. je hebt tog wel gelezen wat ze zei of niet?

__Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:39

Ja, maar dan moet ze zoiets niet op een site zetten. Je kan er op wachten dat zulke reacties komen.

CLoS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:40

ik heb me ex naar 3,5 jaar ook gedumpt..(om bepaalde redenen) hij probeerde me jaloers te maken met een meid ..
en toen heb ik met een nummer van een vriend een sms gestuurd.
met de tekst GEFELICITEERD u heeft een slet aan de haak geslagen..
hij heeft dagen naar het nummer gebelt maar de boodschap is overgkomen maja..
doe gwn iets geks om hun te kwetsen lukt je zeker wel
* sorry dat ik maby zo reageer*(voor de mensen die het er niet mee eens zijn)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:45

Jamin heeft het genoegen u mee te delen dat u het gewicht van uw penis in snoep gewonnen heeft. U mag deze week 1 tic-tac komen afhalen.
Je kunt hem dit sturen
Wel gemeen, maargoed

Kimonoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:46

doe net of het weer helemaal goed is sla een arm om hem heen(net laag genoeg dat je bij zen kont kan) en stop een string (van jou die hij herkent;)) in zijn broekzak.. dan ga je daarna lekker waar dat meisje ook bij zit met al je vrienden lopen vertellen dat je tog zo'n leuke nieuwe string had gekocht vanmiddag (omschrijf de string uit zijn zak) als ze die vind oeiii

joel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:49

als iemand jou zomaar kan dumpen, en jou kan negeren, waarom zou je dan nog je energie in hem willen steken... is hij dat dan nog waardt? en als je dan wat probeerd, heeft het wel effect, want anders maak je jezelve alleen maar belachelijker, en voor hem een reden meer om je te negeren.

het enige waar je hem mee kan lappen is verder gaan met je leven en hem links laten liggen, doe nu eens iets voor jezelve inplaats voor hem.

diandra_15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:51

zet in de krant om gratis katjes af te halen alleen om 6 uur smorgens,

werkt echt