Koortsuitslag en Vectavir etc.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Koortsuitslag en Vectavir etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 13:57

Was van de week aan de beurt hoor, maandag toverde er zich een rode plek onder m'n neus, dus ik meteen naar de Vectavit gegrepen,
er zaten nog geen blaasjes dus ik dacht....ik ben op tijd.

Nou die lol kon ik snel de kop indrukken want met een paar uur (En ondertussen smeren natuurlijk) kwamen al vrolijk de blaren opzetten
En odnertussen, 4 dagen verder, ziet het er gewoon NIET uit.

Ik heb het idee dat Vectavir helemaal geen moer doet.
Dus...ik m oet op zoek naar iets anders, uit pure nood heb ike r maar Tea Tree opgesmeerd, want ik heb geen zin in littekens...

Iemand die een goede ervaring kan delen?

marleen_usar

Re: Koortsuitslag en Vectavir etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 15:45

Als je een wondermiddel zoekt dan komt het hier, namelijk oorsmeer. Het werkt heel erg goed je hebt het altijd bij de hand en het is nog gratis ook.(is geen grap)

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 18:37

Vectavir ed. werken ook niet echt, wel kunnen ze het proces wat versnellen zodat je sneller weer van je koorstlip af bent. Er is eigenlijk niets aan te doen, het is een virus waar nog niets op gevonden is. Belangrijk is om er vooral niet aan te komen en je weerstand proberen te verhogen door goed te slapen en gezond te eten.

Tinuss

Re: Koortsuitslag en Vectavir etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 18:41

Je kan er ook zink zalf of tandpasta opsmeren ...........dan droogt het blaasje namelijk lekker op

Carola_de_W

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 18:43

pure alcohol met een wattenstaafje erop doen helpt ook super! Als ik het op tijd voel aankomen kan ik daarmee echt voorkomen dat ie doorkomt.