En, mijn god, wat een keuze!!
Vanwege de levertijden die er blijkbaar op die dingen zitten is het handig om ons eens wat serieuzer te gaan verdiepen. En aangezien hier vast meer mensen te vinden zijn met kinderen én paarden, ben ik benieuwd welke kinderwagen jullie gebruiken.
We hebben op dit moment 5 dressuurpaarden op onze eigen stal, dus de kinderwagen zal ongetwijfeld vaak mee gaan naar wedstrijden, weilanden, zandwegen, etc.
Daarnaast is het ook handig als er redelijk wat spullen mee kunnen in de mand er onder.
We hebben een redelijk grote auto (voor de trailer uiteraard
), dus heel klein opvouwen is niet direct het belangrijkst. Kortom; degelijkheid, stevigheid, stabiliteit en een goede wendbaarheid zou voor ons het belangrijkst zijn.
Merken waar we nu naar hebben gekeken: stokke trailz, bugaboo Buffalo, dubatti one, cybex
Het nadeel van deze types is dat het vrij nieuwe types zijn, die nog niet op bijvoorbeeld marktplaats te vinden zijn. Ze zijn vrij prijzig en als dat niet anders kan, dan is het niet anders. Maar liever zouden we een iets prijsgunstiger of tweedehands type willen.
Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!
en dan die met 3 wielen. Heb er zelfs mee aan kidwalk gedaan (oa hardlooptraining in het bos) en dat ging allemaal prima. Ook is hij veel mee geweest op buitenritten en op wedstrijd, of lange wandelingen met de hond. 

Ik heb deze gekozen omdat we veel in het bos wandelen en dat ook willen doen met de kinderwagen. Ik ben nog aan het herstellen maar binnekort gaan we onze eerste echte wandeling maken