Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Heb net zelf de test gedaan op internet en daar kwam uit dat ik hoogstwaarschijnlijk HSP'er ben. Omdat ik vroeger verlegen was, en rijke fantasie heb en niet van hard geluid hou?
Vooral de kenmerken van gevoeligheid voor fel licht en schel geluid, dat is toch niet meer dan menselijk
Mieky schreef:Denk aan kinderen die op jonge leeftijd al op ADHD gediagnostiseerd worden, aan de medicijnen gaan terwijl er later niks aan de hand blijkt te zijn... Ben beetje huiverig voor dit soort ontwikkelingen.
Citaat:Vooral de kenmerken van gevoeligheid voor fel licht en schel geluid, dat is toch niet meer dan menselijk?
marleen_usar schreef:Het is van angel-touch en ik sta er mee op beurzen en gebruik het in mijn praktijk,50 ml is 9,50 en 100 ml is 17 euro en de verzendkosten zijn 5 euro 50.Om te beginnen kan je de 50 ml nemen je doet er echt heel lang van, zelf draag ik ook een levenskristal die zorgd er voor dat ik geaard blijf, ik hou mijn energie vast en geef het niet aan andere mensen. Maar ik heb ook een folder waar alles in staat die kan ik opsturen naar mensen die meer willen weten.