Grapje collega

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 00:03

Hoi iedereen,

Ik ben benieuwd of jullie wel eens grapjes uit hebben gehaald met collega's, of dat jullie daar zelf wel eens het slachtoffer van zijn geweest Haha!
Dan heb ik het wel over onschuldige grapjes en geen pesten, want dat laatste is niet leuk

Ik trap meestal wel in de grapjes van mijn collega's maar vind het maar lastig om iets te verzinnen wat ik zelf eventueel uit zou kunnen halen. Misschien doe ik hier eens een idee op Haha!

Zelf ben ik al eens in de maling genomen dat iemand de hoorn van mijn telefoon had afgeplakt met plakband. Zo kon ik degene aan de andere kant wel horen, maar zij mij niet Clown

Maikee

Re: Grapje collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 00:05

Wel is en keer draadloze muizen, toetsenborden ed gewisseld.
Dan lig je 's ochtends best dubbel Tong uitsteken

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 00:07

mii_jessy schreef:
Wel is en keer draadloze muizen, toetsenborden ed gewisseld.
Dan lig je 's ochtends best dubbel Tong uitsteken

die is best slim verzonnen

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 00:07

Dat is al een keer gedaan ja (niet bij mij Haha! ) wel grappig inderdaad!

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 00:08

wel een grapjes uitgehaald met mij, ben ze alleen weer vergeten Huilen van het lachen
maar wij geinen wat af bij mij op het werk Haha!

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 00:11

Heb zoiets dergelijks ook wel eens gedaan met de headset van mijn collega. Had stiekem het microfoontje omhoog gezet en dat hij dus ook niet door terwijl hij de telefoon op nam. Hij snapte er niks van dat de persoon aan de andere kant hem niet kon verstaan. Zal nog even verder denken wat we wel eens met elkaar uitgehaald hebben hoor... ben zelf altijd wel in voor een geintje op het werk!

Whoepi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 00:15

op mijn werk halen we vaak grapjes uit,
elkaar laten schrikken, of zo als laatst dat ze mijn auto
hadden versiert met katheterzakken, gaasjes, verband en noem maar op.
en toevallig op dat moment was ik hun kantoor aan het versieren Clown

We hebben ook al een keer een collega in de maling genomen met dat ze achter een rolstoel aan
moest bellen voor een bewoner, we hadden haar het nummer op een briefje geschreven,
naja je raad het misschien al, het nummer was van een sexlijn ROFL
echt wat heb ik gelachen om haar gezicht.

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 00:19

bij een collega die op vakantie gaat het toetsenbord vervangen door een oude en daar tuinkers in zaaien. Komt hij terug groeit er 'gras' uit Haha!

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 00:24

Soeskia schreef:
bij een collega die op vakantie gaat het toetsenbord vervangen door een oude en daar tuinkers in zaaien. Komt hij terug groeit er 'gras' uit Haha!

whahaha die is leuk Huilen van het lachen

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 00:26

soeskia vond je baas dit ook een leuk geintje? of bleef die collega vrolijk doortypen op zijn grasmatje Tong uitsteken

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 00:28

Een stagiare laten zoeken naar een katheterverbanddopje Haha! bestaat inderdaad niet, maar daar kwam zij pas achter nadat ze bij de apotheek stond om het te vragen, omdat niemand in het huis het had Nagelbijten / Gniffelen

driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 00:31

Ik heb wel eens gehoord dat iemand plakband op de hoorn van de telefoon plakte, zodat de persoon aan de andere kant van de lijn de spreker niet kon horen... Haha!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 00:33

Mijn vader was altijd erg flauw:
Die kwam opeens met nieuwe regelingen aanzetten, totaal onzinregelingen hahaha . Als je om half 2 in je pyama op de werkvloer stond, kreeg je wel een kerstpakket. De rest niet.
Ja inderdaad... er stonden inderdaad mensen in pyama.
Wel meer van dat soort acties Nagelbijten / Gniffelen Er trappen echt altijd mensen in!

Trammelanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 00:34

Werkelijkwaar wat er allemaal verzonnen is!

Wij hebben op school (Deurne) ook aardig wat grappen te verwerken. Zo hadden we vorig jaar een meisje die haar kast in het begin van de zadelkamer had, maar wanneer ze ging rijden had ze altijd t deurtje open, dus liep iedereen er tegenaan Clown
Heb op een dag na een paar x er wat van gezegd te hebben haar springzadel eruit gehaald. Wat ze overigens niet eens in de gaten had!

Ook hebben we eens gehad dat er een paard mis was, en die stond dan opeens in een andere stal. (Of in de molen)

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 00:35

Hehe Haha!
Als je bepaalde toetsen van je toetsenbord indruk en dan pijl omhoog/omlaag kun je het beeldscherm omdraaien Huilen van het lachen

Te leuk Clown

Trammelanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 00:37

werkelijk? Dat is ook leuk ja!

Er schiet me nog eens iets te binnen.

We zitten met zn alle op de flat, op -1 is er nog een verdieping, wat ze zeggen dat vroeger een mortuarium is geweest (flat is naast ziekenhuis)
Is leuk wanneer mensen de lift in gaan, jij een seintje naar beneden geeft en daar mensen in witte doeken je op staan te wachten.

Heel smakelijk gelachen maar best schrikken haha

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 00:40

Patriciavt schreef:
Hehe Haha!
Als je bepaalde toetsen van je toetsenbord indruk en dan pijl omhoog/omlaag kun je het beeldscherm omdraaien Huilen van het lachen

Te leuk Clown

Welke toetsen zijn dat precies? Duivel

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 00:40

1 collega van mij lijkt aardig op Gerrit Hiemstra (de weerman) en zo heb ik in ons systeem een foto van Gerrit gezet bij zijn gegevens.

Ook hebben we een keer een koffer van een collega vol deo gespoten. (werd bijna vergast toen je die weer open deed)

Lijkt me overigens ook nog wel een keer leuk om een collega die altijd met de radio mee zingt en absoluut niet kan zingen op te geven voor Idols of Popstars ofzo!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 00:46

(zwarte) telefoonhoorn insmeren met schoensmeer, mannelijke collega die hem opnam had natuurlijk een zwart oor!!!

_BlingBling_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 00:47

Roxx schreef:
Patriciavt schreef:
Hehe Haha!

Te leuk Clown

Welke toetsen zijn dat precies? Duivel

Zelfde vraag!! Knipoog

Verder de bekende koffie met zout he.
Leuk als er klanten bij zijn en je collega niets wil laten merken Clown

Heb ook wel eens een plastik kakkerlak op tafel gelegd.
Beetje onder de kranten. Succes verzekerd!!

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 00:49

Bij ons hadden ze idd vandeweek bij iemand zout in zijn koffie gegooid, voorderest doen ze er bij ons niet echt aan. Maar dat toetsenbord met gras is natuurlijk geweldig Haha!

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 01:00

Een oud collega had een keer een stagiaire naar de PAAZ gestuurd voor een psychosemeter Clown

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 10:36

Haha er staan wel wat flauwe grappen tussen zeg Tong uitsteken
Ik werk op kantoor en wil een grapje uithalen met bijvb een leuk email o.i.d. Haha! Iemand een idee?

geen mailbom trouwens, maar gewoon grappige plaatjes of teksten.

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 10:46

Vriendlief komt geregeld met de wildste verhalen thuis.
Moet er wel bij zeggen dat het het daar allemaal mannen onder elkaar zijn, dat meot dacht ik wel genoeg zeggen Clown

Grap 1, collega heeft een gesprek met een vertegenwoordig, vriendlief bedenkt zich niet trekt zijn broek naar beneden om vervolgens met zijn achterste tegen de ramen aan te schuren, vertegenwoordig heeft niks door doordat hij met de rug naar vriendlief zit en collega weet zich geen houding te geven, krijgt een rood hoofd en weet niet hoelang die zijn lach nog in kan houden.

Grap 2, vriendlief heeft een collega met een vreselijk ochtendhumeur, het eerste wat hij doet is een sigaret roken, maar hij moet eerst naar zijn gereedschapswagen om zijn aansteker te pakken, vriendlief heeft de lade onder het vet gesmeerd en op de werkkast een briefje neergelegd, Goedemorgen B hier alvast een zakdoek voor je vieze handen...
Je raad het al,, B heeft de vinger onder het vet omdat de lade besmeurd was..

ze halen wel meer grappen uit, maar kan er zo niet op komen, het zijn soms ook geen fatsoenlijke grappen, daar het echt een stel mannen onder elkaar is.

susje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 10:48

mooie maar subtiele grap is toetsen op het toetsenbord omwisselen.. pijltjestoetsen omdraaien is een leuke; de nummers op het numerieke gedeelte verkeerdom geeft ook een leuk effect Knipoog