Hallo allemaal 
Nou, ik zit hier dan achter mijn pc met een verband waar je u tegen zegt en een slap lichaam door de narcose 
Nou, ik moest dus om half zes *gaaaaap* al op, om om zeven uur op het ziekehuis te zijn. Toen hebben we (ik en mijn moeder) een half uurtje op een bankje gezeten en toen konden we de wachtkamer in. Ik werd al na tien minuten geroepen en toen moest ik in zo'n bed met een gordijn eromheen gaan liggen, me uitkleden tot mn onderbroek en zo'n hippe jurk aan 
Na een tijdje kwam een verpleegster eraan en volgens die zou ik voor acht uur al in de OK zijn. Toen moest ik afscheid nemen van mn moeder en werd ik dus naar de OK gereden, lift in, kamer in kamer uit, en toen was ik er dus.
Ik moest liggen op zo'n plankachtig geval en kreeg zo'n zijl over me heen. Toen kreeg ik een bloeddrukmeter om mn arm en allemaal plakkertjes met draadjes en het piepte bij iedere hartslag, en om de zoveel tijd werd dat bloeddrukgeval opgeblazen.
Toen kwam een vrouw met een naald (
) en die werd in mijn hand gezet in mn ader, en toen kwam er een buisje en slangetje naar een infuus, allemaal heel eng 
Toen lag ik daar vijf minuten en ging zo'n assistente vrouw dat kraantje open draaien en toen liep van dat spul door dat buisje in mn bloedvat en werd ik ontzeeeeeeeettend slaperig, en ik wou nog zeggen 'ik voel me raar' maar dat werd 'ik voel me ra...' en toen was ik weg 
Nou, voor mijn gevoel werd ik vijf seconden later al weer wakker, ik lag nog steeds aan buisjes en draadjes en allemaal enzooi. Toen kwam een zuster vragen hoe ik me voelde, ik was kotsmisselijk 
Maargoed. Ik mocht terug naar die gordijnenkamerzaal en kreeg een bekertje water maar ik was echt hartstikke misselijk 
Dus kreeg ik een harstikke pijnlijke spuit van een tang van een rotwijf 
Toen was het wel over. Ik moest tot halfvier blijven, toen kwam de chirurg nog kijken en zeggen wat ik wel en niet mocht en toen mocht ik naar huis 
Nu voel ik me best prima. Wel oorpijn, ik voel precies waar ze hebben gesneden
en erg moe, ik zit nu een half uurtje achter de pc enzo en ben al moe, en ik heb keelpijn van de zuurstofslang 
Verder is alles wel oké! 
Voor foto's kun je zometeen op [ff] kijken