Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mas schreef:Vind jouw reactie wel wat overtrokken TS, ik zie tenminste nergens iets waarin christenen worden afgekraaktVerder zijn die foldertjes zwaar irritant, zowel die vóór als die tegen de evolutietheorie. Ben er toch tegen om je geloof aan de deur te verkopen, laat mensen lekker in hun waarde. Als ik wil geloven dan weet ik de weg naar de kerk zelf wel te vinden...
blokje schreef:Deze week kregen 6 miljoen adressen een folder in de bus TEGEN de Evolutie theorie.
Er kwam heel veel opspraak en zelfs bedrijgingen. Zo'n folder zou niet mogen.
Bla Bla Bla...
Sorry maar al die *** andere rot folders en kranten artikelen VOOR de Evolutie Theorie mag wel?
Nu gaan ze langs een snel weg een bilboard zetten met de tekst:
"Waarschijnlijk bestaat God niet dus leef zoals je bent en geloof in jezelf"
Iets in die richting.
http://www.humanistischeomroep.nl/?pg=nws&nwsid=1023
Fantastish maar waarom mag dat WEL en een folder NIET.
Mas schreef:Vind jouw reactie wel wat overtrokken TS, ik zie tenminste nergens iets waarin christenen worden afgekraaktVerder zijn die foldertjes zwaar irritant, zowel die vóór als die tegen de evolutietheorie. Ben er toch tegen om je geloof aan de deur te verkopen, laat mensen lekker in hun waarde. Als ik wil geloven dan weet ik de weg naar de kerk zelf wel te vinden...
blokje schreef:Ik geloof gewoon wat in de bijbel staat. En over die 1 dag is 1000 jaar moet je nog eens lezen.
De aarde is echt in 6 dagen geschapen (dat geloof IK)
Het is niet dat Evolutie niet bestaat. Dieren passen zich nog steeds aan op aarde dat is ook evolutie.