Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vende schreef:Lingeriefoto's bij een erkende goede fotograaf hoop ik en niet eentje via Hyves/Marktplaats?
Neem verschillende stijlen mee, casual zoals een spijkerbroek en een leuk shirtje, een leuke jurk, sportief, uitgaanskleding.
Maar wat vooral het belangrijkste is: kleding waar je je prettig in voelt.
jessj22 schreef:hallo
mijn vader en stiefmoeder zijn erkende fotograven ze schieten meestal modellen wat zij voor tips geven is
drink 2 dagen van te voren veel water zodat je huid niet te droog is
geen make-up op doen die dag dus lekker zonder make-up de deur uit
doe dingen aan waar je je lekker invoelt neem eventueel een cd mee met muziek die jij leuk vind die zeten mijn ouders dan ook altijd op zodat je je op je gemak voelt mischien wilt jou fotograaf het ook wel doen
meen gewoon verschillende kleding soorten mee je kunt nooit te veel hebben als je fotograaf een beetje verstand van zaken heeft kan hij je helpen met het uitkiezen
neem een vertrouwt iemand mee ik snap dat je bij z'n shoot liever niet je ouders erbij hebt maar mischien een goede vriendin of mischien wel je vriendje
wat is de naam van de fotograaf? ik kan zo voor je kijken of hij erkent is bij mijn ouders die kennen zowat alle fotograven
en kijk aub uit zoals ze voor me al zeggen er zijn ook genoeg fotograven die in het begin goed overkomen maar uiteindelijk andere bedoelingen hebben met je foto's.
doe aub niets wat je zelf niet wil wil je de kleren aan houden kan de fotograaf je niets verplichten en wees je zelf
voor meer info kun je wel even pb'en
groetjes
ankem schreef:jessj22 schreef:hallo
mijn vader en stiefmoeder zijn erkende fotograven ze schieten meestal modellen wat zij voor tips geven is
drink 2 dagen van te voren veel water zodat je huid niet te droog is
geen make-up op doen die dag dus lekker zonder make-up de deur uit
doe dingen aan waar je je lekker invoelt neem eventueel een cd mee met muziek die jij leuk vind die zeten mijn ouders dan ook altijd op zodat je je op je gemak voelt mischien wilt jou fotograaf het ook wel doen
meen gewoon verschillende kleding soorten mee je kunt nooit te veel hebben als je fotograaf een beetje verstand van zaken heeft kan hij je helpen met het uitkiezen
neem een vertrouwt iemand mee ik snap dat je bij z'n shoot liever niet je ouders erbij hebt maar mischien een goede vriendin of mischien wel je vriendje
wat is de naam van de fotograaf? ik kan zo voor je kijken of hij erkent is bij mijn ouders die kennen zowat alle fotograven
en kijk aub uit zoals ze voor me al zeggen er zijn ook genoeg fotograven die in het begin goed overkomen maar uiteindelijk andere bedoelingen hebben met je foto's.
doe aub niets wat je zelf niet wil wil je de kleren aan houden kan de fotograaf je niets verplichten en wees je zelf
voor meer info kun je wel even pb'en
groetjes
Ik denk dat je ouders het wel fijn zouden vinden als je hun beroep goed schrijft. Het meervoud van fotograaf is namelijk fotografen
Nouks schreef:"Erkende fotografen" blijft sowieso een l*lverhaal. Ouders van jessj22 zullen geen "erkend fotograaf" zijn en al helemaal niet kunnen checken of andere fotografen wel of niet "erkend" zijn.
Myukii schreef:je bent niet de enige;)Och, iedereen weet toch wat ze bedoelen met erkend fotograaf. Ik neem in ieder geval aan: professionele fotograaf of gevorderde amateur, met passie voor het vak, die door verschillende ervaringen betrouwbaar is gebleken.
Zoiets.
quote]
ook dat!Citaat:Ik ben ook wel erg benieuwd naar de naam van de fotograaf![/