Wat verstaan jullie onder rustig aan doen en wat onder snel?

(ik weet ook wel dat het ook gaat om het gevoel wat je er bij hebt, als het goed voelt is het natuurlijk altijd goed, maar ben gewoon benieuwd wat jullie er van denken)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frouk schreef:zolang duurden mijn relaties niet eenshad dat nog een speciale reden? (heb er wel respect voor trouwens!)
Frouk schreef:was dat je aller eerste keer?
(want bij mn eerste keer duurde het indd ook wel een aantal maanden... (was toen ook nog maar net 17 geloof ik)
Saskiaatje schreef:Frouk schreef:was dat je aller eerste keer?
(want bij mn eerste keer duurde het indd ook wel een aantal maanden... (was toen ook nog maar net 17 geloof ik)
Ja, dat was mijn allereerste keer. Maar bij mij is het misschien ietwat oneerlijk, want bij mij was het met een meisje, dus niet echt echt. Toen was ik net 16.
Britty schreef:Pff...ik durf het bijna niet te zeggen, maar echt de eerste avond al! We zijn nu wel al 3 jaar bij elkaar. Het is ook niet zo dat ik iedere kerel maar mee naar huis nam, maar hier gebeurde het gewoon ineens. Misschien scheelt het dat we alletwee zelfstandig woonden en het was ook niet de eerste eerste keer voor ons beiden.
Nu ik er zo over nadenk...
LovesMaarte schreef:@ Saskiaatje;
Misschien een beetje een privé vraag ofzo; maar is het uit met je vriendin? Aangezien haar naam niet meer in je onderschrift staat en geen foto's meer in je profiel![]()
ontopic;
Het duurde een poos voordat ik wat met me vriend kreeg, eigenlijk hebben we pas wat met elkaar genomen toen we elkaar echt door en door kenden. Toen we eenmaal hadden heeft het 3 dagen geduurd voor we het deden.. Zeker geen spijt van
Saskiaatje schreef:Wel vervelend zeg! maar je vind vast wel gauw een leuk nieuw meisjeLovesMaarte schreef:@ Saskiaatje;
Misschien een beetje een privé vraag ofzo; maar is het uit met je vriendin? Aangezien haar naam niet meer in je onderschrift staat en geen foto's meer in je profiel![]()
ontopic;
Het duurde een poos voordat ik wat met me vriend kreeg, eigenlijk hebben we pas wat met elkaar genomen toen we elkaar echt door en door kenden. Toen we eenmaal hadden heeft het 3 dagen geduurd voor we het deden.. Zeker geen spijt van
Ja, het is uit. Ze vond me niet meer leuk, wilde d'r vrijheid, enzo. Maar goed.
Dit is niet mijn topic.
Frouk schreef:Saskiaatje schreef:Wel vervelend zeg! maar je vind vast wel gauw een leuk nieuw meisje
Ja, het is uit. Ze vond me niet meer leuk, wilde d'r vrijheid, enzo. Maar goed.
Dit is niet mijn topic.