wanneer eerste keer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

wanneer eerste keer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 20:24

hahaha ja ik heb sinds kort weer een vriend, en we hebben gezamelijk besloten dat we het rustig aan zullen doen. (o.a omdat ik nog niet zolang geleden uit een relatie van bijna 2 jaar kom) Maar nu zat ik me te bedenken wat er nou eigelijk onder rustig aan doen valt? ik heb eigelijk nog maar 2 serieuze relaties gehad die beiden ongeveer 2 jaar geduurd hebben, maar kan me eigelijk niet meer herinneren hoelang dat het duurde voor ik met hen in bed ben geraakt Vork )

Wat verstaan jullie onder rustig aan doen en wat onder snel? Tong uitsteken

(ik weet ook wel dat het ook gaat om het gevoel wat je er bij hebt, als het goed voelt is het natuurlijk altijd goed, maar ben gewoon benieuwd wat jullie er van denken)

Saskiaatje

Re: wanneer eerste keer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 20:49

Bij ons duurde het zo'n.. 4 maanden. Lachen

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 20:51

was dat je aller eerste keer?

(want bij mn eerste keer duurde het indd ook wel een aantal maanden... (was toen ook nog maar net 17 geloof ik)

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 20:52

Bij ons heeft het bijna 3 jaar geduurd, maar wij zijn een uitzondering geloof ik Nagelbijten / Gniffelen

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 20:53

zolang duurden mijn relaties niet eens Tong uitsteken had dat nog een speciale reden? (heb er wel respect voor trouwens!)

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 20:54

Ehm.. 4 maanden ongeveer. Hij was mn eerste, we hadden t eerder willen 'doen' maar vonden t allebei eng en uiteindelijk zijn we alleen samen gaan slapen (eerste nacht in een hotel na 2 maanden)

Mn zusjes eerste vriendje duurde t 5 maanden, en bij haar volgende vriendjes 3 dagen ..

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 20:55

Frouk schreef:
zolang duurden mijn relaties niet eens Tong uitsteken had dat nog een speciale reden? (heb er wel respect voor trouwens!)

Vriend durfde niet Schijnheilig

Maar ik vind een maand of 4 een prima termijn hoor, bovendiel voel je zelf wel wanneer je er aan toe bent Lachen

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 20:56

Frouk schreef:

(want bij mn eerste keer duurde het indd ook wel een aantal maanden... (was toen ook nog maar net 17 geloof ik)

Ja, dat was mijn allereerste keer. Maar bij mij is het misschien ietwat oneerlijk, want bij mij was het met een meisje, dus niet echt echt. Toen was ik net 16.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 20:56

3 dagen vind ik wel wat snel gaan...
vriendje en ik zijn nu net 2 week bij elkaar

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 20:57

Saskiaatje schreef:
Frouk schreef:

Ja, dat was mijn allereerste keer. Maar bij mij is het misschien ietwat oneerlijk, want bij mij was het met een meisje, dus niet echt echt. Toen was ik net 16.

Voor mij is seks met een meisje net zo echt als seks met een vent Knipoog (ben bi)

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 20:58

Pff...ik durf het bijna niet te zeggen, maar echt de eerste avond al! We zijn nu wel al 3 jaar bij elkaar. Het is ook niet zo dat ik iedere kerel maar mee naar huis nam, maar hier gebeurde het gewoon ineens. Misschien scheelt het dat we alletwee zelfstandig woonden en het was ook niet de eerste eerste keer voor ons beiden.

Nu ik er zo over nadenk... Bloos!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 20:58

Ik zat er namelijk aan te denken om de eerste keer op nieuwjaars nacht plaats te laten vinden, vond het wel speciaal omdat we op die nacht ook een maand samen zijn, maar twijfel nu nog wel wat omdat een maand opzich best wel snel is, al voelt de relatie wel heel goed Lachen

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 20:59

Britty schreef:
Pff...ik durf het bijna niet te zeggen, maar echt de eerste avond al! We zijn nu wel al 3 jaar bij elkaar. Het is ook niet zo dat ik iedere kerel maar mee naar huis nam, maar hier gebeurde het gewoon ineens. Misschien scheelt het dat we alletwee zelfstandig woonden en het was ook niet de eerste eerste keer voor ons beiden.

Nu ik er zo over nadenk... Bloos!

hahaha ja dat is wel snel, maar als je weet dat het klikt, dan is het goed toch? ik woon overigens nog wel thuis, vriendje niet meer, en voor beide is het ook niet de 1e keer

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 21:01

Snel vind ik als je elkaar nauwelijks kent.
Rustig aan is elkaar goed leren kennen, en weten wat je aan elkaar hebt. Duurt zo'n 4 maanden denk ik ongeveer.

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 21:03

als alles goed voelt, en het goeie moment dient zich aan, dan weet ik bijna 100% zeker dat je er achteraf geen spijt van zult hebben.
ik heb niet echt een richtlijn van een aantal dagen/weken/maanden ofzo, dat alles goed voelt is het belangrijkste toch?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 21:05

ja voor mij is gevoel ook het belangrijkste element inderdaad, maar vroeg me gewoon af wat de andere bokkers er van dachten Haha!

Lisett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 21:10

@ Saskiaatje;
Misschien een beetje een privé vraag ofzo; maar is het uit met je vriendin? Aangezien haar naam niet meer in je onderschrift staat en geen foto's meer in je profiel Bloos

ontopic;
Het duurde een poos voordat ik wat met me vriend kreeg, eigenlijk hebben we pas wat met elkaar genomen toen we elkaar echt door en door kenden. Toen we eenmaal hadden heeft het 3 dagen geduurd voor we het deden.. Zeker geen spijt van Lachen
Laatst bijgewerkt door Lisett_ op 14-12-07 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 21:11

Ik heb een vriend gehad waar het gelijk bij onze eerste nacht samen gebeurde en bij een andere jongen duurde het wat langer.
Het is denk ik net hoe je je erbij voelt Lachen

orban

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 21:12

Wij hebben het na 2 weken gedaan, we kende mekaar al wel langer. En we zijn nog altijd bij mekaar nu ondertussen toch al weer 8 jaar.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 21:14

Het is opzich wel een leuk verhaal hoe we elkaar hebben leren kennen Lachen

Ik werk in een boekhandel, en op koopavond was hij in de zaak opzoek naar een kalender (van Skutsjes, grote platbodem schepen). Ik verwees hem dus door naar boven(waar de kalenders hangen) maar het bleek dat we die niet hadden. toen raakten we aan de praat omdat ik zomers wel eens werk voor de SKS (voor wedstrijden met de Skutsjes) en hij bleek te varen op een Skutsje in de IFKS(een lagere klasse zeg maar). Hij werd toen door mijn collega weggestuurd omdat hij me van mn werk hield Vork maar ze zij nog tegen mij ''die komt wel terug''.
De volgende dag stond hij weer in de winkel met zn telefoon nummer Haha! Het heeft toen nog ruim 2 week en een hele hoop msn gesprekken en telefoontjes geduurd voordat we eindelijk afspraken, maar de klik was er eigelijk direct die alle eerste avond in de winkel al wel Lachen

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 21:16

LovesMaarte schreef:
@ Saskiaatje;
Misschien een beetje een privé vraag ofzo; maar is het uit met je vriendin? Aangezien haar naam niet meer in je onderschrift staat en geen foto's meer in je profiel Bloos

ontopic;
Het duurde een poos voordat ik wat met me vriend kreeg, eigenlijk hebben we pas wat met elkaar genomen toen we elkaar echt door en door kenden. Toen we eenmaal hadden heeft het 3 dagen geduurd voor we het deden.. Zeker geen spijt van Lachen

Ja, het is uit. Ze vond me niet meer leuk, wilde d'r vrijheid, enzo. Maar goed.

Dit is niet mijn topic. Lachen

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 21:17

Saskiaatje schreef:
LovesMaarte schreef:
@ Saskiaatje;

ontopic;

Wel vervelend zeg! maar je vind vast wel gauw een leuk nieuw meisje Lachen

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 21:19

Frouk schreef:
Saskiaatje schreef:

Wel vervelend zeg! maar je vind vast wel gauw een leuk nieuw meisje Lachen

Of een leuke, nieuwe jongen. Knipoog

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 21:21

hahahaha, ja dat kan natuurlijk ook Vork (om 1 of andere stomme reden vind ik alleen maar jongens en geen meisjes)

Maar goed, we zullen weer even on topic Lachen ben nog wel benieuwd naar meer reacties van mensen Lachen

moet overigens zeggen dat voor mijn gevoel 4 maanden wachten tot de 1e keer wel lang is.... maar het is voor mij dan ook niet echt de eerste keer meer, maar de 1e keer met die jongen

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 21:24

Tsja dan ben je de drempel van de eerste keer al over, nu alleen nog de drempel van de eerste keer samen en als je hem goed kent willen kaarsjes en een mooi muziekje al helpen Knipoog

Al vind ik dit niet iets om te plannen Lachen Het moet je overkomen