De hele zomer heb ik op Birckenstocks (nep, maar wel met goed voetbed) gelopen, en toen viel me op dat ik echt veel minder moeie voeten had dan in mijn gewone schoenen. Omdat ik voor de winter toch een paar nieuwe (wat warmere) schoenen moet hebben ben ik op zoek naar schoenen (of laarzen) die veel steun bieden.
Nu roepen de meeste mensen dan gelijk dat bergschoenen oid het best zijn, en dat geloof ik best, maar ik zoek eigenlijk schoenen die ik ook aan kan naar gelegenheden waar ik netjes gekleed moet zijn. Lees: het moet wel een beetje staan onder een rok
Omdat ik normaalgesproken alleen let op leuk en niet te duur weet ik niet zo goed waar ik op moet letten, en welke types/merken schoenen goed zouden passen. Ik ken eigenlijk alleen Ecco als een merk wat echt fijne/goede schoenen maakt...
Even op een rijtje, ik zoek:
-Schoenen of laarzen
-weinig of geen hak
-veel steun&comfortabel lopen
-net genoeg om onder een rok aan te kunnen, maar niet tuttig
Wie heeft er tips voor wat voor merken/types schoenen of laarzen ik het best eens kan gaan passen?
(voor wie wil weten wat ik leuk vind, bijvoorbeeld deze laarzen, simpel, stoer en toch netjes: http://www.ecco.com/nl/nl/collectie/dam ... l.do?size=
Nu draag ik eigenlijk vooral kleurige sneakers en heb ik een paar nette schoenen voor erbij)

) als je veel hebt gelopen?
Ik heb nooit meer pijn als ik ze aan heb!

Het handigst is om dus eerst naar je HA te gaan, die zal dat twee tellen kijken en je doorsturen naar een podoloog..