Ik heb vannacht echt gekke dromen gehad. Ze zullen wel geen betekenis hebben en als ze het wel hebben zou ik het echt niet weten

Mijn eerste droom was dat ik op bokt zat en mijn oude berichten aan het nalezen was. In elk bericht dat ik had geschreven stond 'vel' maar dan in de betekenis van 'fel' (als in: dat is een fel paard). Ik werd helemaal gek en was me aan het ergeren aan mezelf en op den duur heb ik de laptop door de raam gegooid.
Dat was dus niet zo een rare droom maar wel nouja, vervelend genoeg dat ik er wakker ben van geworden.
Mijn tweede droom was dat ik met mijn vriend op mijn kot zat en dat we wat aan het opzoeken was op de pc. Ik voelde me de hele tijd onrustig en zag de schaduw van aliens (groene dingen met een gigantisch hoofd en ogen) langs mijn raam lopen en groen licht naar binnen flikkeren.
De gordijnen waren dicht en ik wou toch eens naar buiten kijken. Ik zag ze toen lopen in de tuin en mijn vriend moest ook kijken van mij. Hij deed het onvoorzichtig en de aliens hadden hem gezien waardoor ze ineens op mijn terras kwamen en ons naar buiten sleepten.
Allemaal spuiten zetten enzo maar het ergste was nog 1 of andere grote spuit/buis die ze in onze mond zetten zodat wij zouden overgeven. Zo konden ze dan de bestanddelen van ons voedsel onderzoeken.
We werden meegenomen in hun UFO en in een oven gezet die maar op 23 graden stond en ons dus niets deed. Later in mijn droom werden wij dan gebruikt van een missie om een evil iemand in de ruimte te vermoorden die in een kasteel woonden.
Toen dat gebeurd was werden we terug naar mijn kot gebracht en werd ik wakker.
Brrr
Ik heb me dus echt kapotgezweet snachts en de buur is blijkbaar nog aan mijn deur komen kloppen omdat ik zo hard aan het schreeuwen was. Nu dus hopen dat ik niet te vaak van die dromen ga krijgen
(er is hier namelijk in de HK een topic dat zich de Aliens noemt en ik zit daar ook bij