Hellup, M'n vader wordt 50

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marielle22

Hellup, M'n vader wordt 50

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 00:30

Begin december wordt mijn vader 50 jaar. Ik heb eigenlijk helemaal geen idee wat er normaal gesproken van de kinderen verwacht wordt Hyper! . En hoe werkt dat eigenlijk met een Abraham? Huren of zelf maken? Wat zijn leuke cadeaus? Wat zijn leuke acties om te doen?

Marielle

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Hellup, M'n vader wordt 50

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 08:09

Als cadeau misschien een fotocadeau. Zoals een mok met zijn eigen foto erop. Of een collage maken met foto's en die dan inlijsten ofzo, met foto's door de jaren heen.

Wat een leuke actie is bijvoorbeeld om een schort of T-Shirt mijn zijn foto en een Abraham tekst erop. En dat moet hij dan de hele dag dragen ofzo.

En die pop kan je wel zelf maken. Gewoon een tuinbroek volproppen met stro of kranten en de pijpen dichtmaken met een elastiekje. De armen ook. Een hoofd kan je op verschillende manieren maken. Met een ballon of een stuk stof die je weer volpropr en een gezicht erop tekent. Met wol kan je haar maken. Zet hem op een stoel, zet zijn 'voeten' in schoenen en klaar is kees.

Moonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 12:04

Idd zelf pop maken is nog leuk ook (wij hebben flink wat lol gehad in ieder geval), ik heb een overal gevuld met stro en daar gewone kleren overheen gedaan, hoofd van een voetbal en een pruik opgezet. Toen mijn moeder 50 werd hebben we Sarah op de fiets gezet met heel wat gevulde tassen aan het stuur. (ze deed altijd alles op de fiets boodschappen etc...)
Dus misschien fiets je vader veel, zet hem dan op een fiets, of misschien werkt ie veel in de tuin, leg de abraham dan in een kruiwagen met een hark of schep erbij.

Als cadeau hebben we toen een ontbijtservice laten komen, en een we hebben een bon gegeven zodat mijn ouders samen gezellig een avond naar het theater konden gaan en een hapje eten.

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 12:07

wij hebben een abraham gezet en een vleesabraham gegeven. ik vond het feestje het leukste hihi we gingen met de hele familie, vrienden en collega's van mn pa naar het veen. echt lachen was dat, steeds er in zakken gewoon dikke lol!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 12:08

hoi ons pap word in februari 50, ik wil zo en zo een pop maken en wat spandoeken waarmee ik lekker zijn huis ga versieren hahaha. Verder is ons mam al volop bezig met abraham slingers verzamelen en leuke rijmpjes en uitnodigingen. Ik volg dit topic even voor meer ideetjes!

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 19:08

Zaterdag hebben wij een feest van mijn oom die dan 50 word, ikzelf doe niets maar mijn zus maakt met mijn tante een collage en er komt een tuinfeest met een blackjacktafel enzo Lachen

annie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 19:16

je kan ook naar een feestwinkel gaan en dingen kopen die speciaal voor 50 jaar zijn!! das leuk, want dat speelt dan speciaal op hem!!

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 19:20

pff mijn pa word aanstaande zaterdag 50, en weet echt niet wat ik moet geven, ja heb wle ideetjes maar die zijn beetje duur Haha! maarja ben nog hard erna opzoek! dus volg dit wel even voor zover het nog kan..

Onbekend123

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 16:59

Mijn vader is een poos geleden 50 geworden. Ik heb alleen met mijn moeder een spandoek gemaakt. En opgehangen.
De hele tuin stond al vol met Abrahams.. dat ze er zelfs een aan de weg gingen zetten Nagelbijten / Gniffelen en we hebben nog best een grote tuin! Clown

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 23:37

Ik heb allerlei vrienden en kennissen gevraagd om mijn man een kaartje te sturen toen hij 50 werd. Hij wilde geen verrassingsfeest en hebben we ook niet gedaan. De abraham werd verzorgd door andere familieleden. Verder hebben we een slinger gemaakt van (neppe) 50 euro biljetten. Gewoon afbeelding opgezocht via google en opgeslagen en uitgeprint. En zo hadden we een heele leuke slinger. Zoonlief had een verkeersbord met daarop 50. De kids en mijzelf hadden alleen een ontzettende voorpret toen de postbode kwam met een dikke stapel post. En hij moest alles opmaken en lezen. Mijn man snapte maar niet hoe al die mensen toch wisten dat hij jarig was. Al die kaarten gaf ook een lange slinger. Verder hebben we er niet zoveel bijzonders aangedaan.