Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
auk schreef:Naja sorry maar dat vind ik dus echt belachelijk. Plus als jij nu naar het bejaardenhuis gaat (waar jij niet thuis hoort) kan er weer een bejaarde minder daarheen, waardoor daar ook weer een noodoplossing moet komen.
Is er geen enkele instantie die je hiermee kan helpen?
Hoelang zou je nog moeten revalideren? is het uberhaupt mogelijk ooit weer in een "gewoon" huis te wonen?
FitzChivalry schreef:Als ik dit zo lees.. echt verschrikkelijk, dat kunnen ze je toch niet aandoen..
Ik weet alleen niet waar je met je klacht terechtkunt als de gemeente niet doet wat ze moet doen.. misschien bij de ombudsman.
Heel veel sterkte..
slimmerik schreef:Als de beslissing vrijdag was genomen om je woning aan te passen dan was je dus toch in dat bejaardenhuis gekomen. De plaats in het revalidatiecentrum is gewoon te duur en plaats maken voor iemand anders die het nodig heeft, heeft dan toch de voorkeur.
De beslissingen van de gemeente laat waarschijnlijk lang op zich wachten omdat er nogal wat aan te pas komt. Men moet ook erg uitkijken geen precedent te schapen.
Al met al erg vervelend voor jou. Kan me voorstellen dat het als oneerlijk ervaren wordt.
slimmerik schreef:Er komen trouwens wel meer jongeren (tijdelijk)in het bejaardentehuis terecht hoor. Jij noemt het wel bejaardentehuis maar eigenlijk heet het verzorgingstehuis toch?
Lepeltje21 schreef:Dat er zo wordt omgegaan met mensen, het is toch te gek voor woorden... Misschien kun je eens lans bij het juridisch loket? Misschien kunnen ze je daar vertellen wat je juridisch gezien kunt met deze zaak, en het advies is gratis.
ikenindi schreef:alleen staat de helft van de bedden al leeg op de afdeling waar ik lig, dus er is ook geen wachtlijst...[/b]
sexy_back schreef:belachelijk zeg, wat een gemeente beleid
jij maakt op deze manier wel ruimte voor iemand anders die kan revalideren, maar jij houd dan ook een plekje bezet voor een bejaarde...
lekkere gemeente zeg! (ook dezelfde gemeente die jou die belachelijke boete gaf zeker...)
ik zou idd de media aandacht opzoeken, heel holland helpt, of radar (die zijn in dat soort dingen erg goed) hart in aktie, noem maar op.
gewoon de publiciteit op zoeken, moet je eens zien hoe snel de gemeente dan wat kan!
slimmerik schreef:ikenindi schreef:alleen staat de helft van de bedden al leeg op de afdeling waar ik lig, dus er is ook geen wachtlijst...[/b]
De kosten van die bedden zijn alleen enkelen malen duurder dan die van een verzorgingstehuis. En je schrijft zelf in de eerste post dat er zo weer een ander in de plaats van jou kan revalideren.
Mork schreef:Weet je zeker dat het een bejaardenhuis is? Mensen zoals jij komen doorgaans, helaas in een verpleeghuis terecht waar dus ook verpleging is.
slimmerik schreef:edit: ik ben niet doof hoorje hoeft niet alles vet af te drukken
ikenindi schreef:whahaha dat wilde vrienden al doen inderdaad, maar ik wil niet met mijn kop op tv;)