Vooroordelen ik ken ze ook en inderdaad om gek van te worden.
Ik ging op mijn 16/17e samenwonen ( ik werd bijna 17), nou nou dat was toch wel erg jong volgens bepaalde buitenstaanders de vooroordelen werden bij mij alleen maar erger toen ik ook nog is zwanger was op mijn 17e van ons eerste kindje, bij sommigen viel de mond letterlijk open als ze wisten dat ik nog maar 17 was al samen woonden en al in verwachting was van ons eerste kindje, het werd alleen maar erger die vooroordelen toen ik zwanger was van de 2e, ze hadden echt zoiets van, dat kan toch nooit goed gaan, zij nog maar 18 jaar ( vriendlief was toen 22) heeft al een kleine en straks nog een, veel mensen in mijn nabije ongeving maar ook totaal vreemden hebben altijd gezegd dat wij het niet zouden redden, dat het financieel veelste zwaar voor ons zou worden, en volgens hun is de papa van mijn kids niet de vader van beide, omdat [***] donker is van haarkleur en [***] hartstikke blond
daarbij zou onze relatie het ook niet lang volhouden ( de papa en ik waren voor mijn zwangerschap al 2 jaar samen).
Maar goed een hoop vooroordelen dus, en nu zijn sommige vol verbazing over hoe goed we het eigenlijk wel doen.
Kortom: Laat ze lekker zeuren, jij weet goed genoeg van jezelf of je ergens klaar voor bent of niet.
Laatst bijgewerkt door Steph86 op 13-09-08 10:34, in het totaal 1 keer bewerkt