pinuts schreef:hahaha tis maar waar je een discussie over kunt hebben. Mijn homo-vriend zegt altijd: ik HAAT mannen die metro zijn, dan kan ik toch nooit zien WAT ze zijn^^ Tsja..

Studenten geneeskunde he, dit is een redelijk normaal onderwerp
Je wilt niet weten wat voor vreemde discussies er vlotjes over onze tong gaan.
Sjapaz schreef:ik vind dat je hier niets over kunt zeggen. Onderzoek heeft uitgewezen dat gedrag en dergelijke ongeveer net zo veel wordt beinvloed door erfelijke factoren als door omgevingsfactoren.
Al denk ik wal dat het in eerste instantie aangeboren is. Zo had ik een paar jaar geleden een jongetje in de klas, die gewoon overuidelijk homo was.... jochie was 11, en zelf totaal neit ermee bezig, maar jawel hoor, nu aantal jaren later toch echt homo... maar je kon het toen al zooooo ervanaf zien.
Maar ik dnek dat als jongens eenmaal hebben erkend dat ze homo zijn, ze dan vanzelf minder letten of ze dergelijke gedragingen niet laten zien, maar er gewoon voro uitkomen, en ze dan automatisch vaker gebruiken, en dus meer ontwikkelen.
Ik vind het overigens wel heel typisch dat de mensen die overduidelijk homo/lesbie zijn in hun gedrag, vaak ook openlijk ervoor uit komen, terwijl vaak jongens of meiden die er neit openlijk voor uitkomen ook veel minder typisch gedrag vertonen, alsof ze dat express doen om niet op te vallen of iets dergelijks.
Wel dat klinkt allemaal zeer logisch zo op een rijtje. Zoiezo is alles zowat een combinatie 
Intressant al jullie visies en voorbeelden!