Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mariannedeb schreef:Ik geloof er niet in. Het eind van de wereld, ja die dag zal wel komen, maar wanneer en hoe, ik denk dat niemand dat weet. Ik vind dit een beetje hetzelfde als dat millenium gedoe met het jaar 2000
EngeltjeS schreef:is 20-12-2012 dan geen aparte dag?
katiavl schreef:EngeltjeS schreef:is 20-12-2012 dan geen aparte dag?
Zo zijn er al heel veel dagen geweest, en we leven nog![]()
Wie weet waren ze het gewoon beu om verder te rekenen
EngeltjeS schreef:haha
de enige echte speciale dag was 26 april 1989 (ooh dat is mijn geboorte dag)
nee sorry, ik geloof er niet in. En wat dan nog? Duurt ook nog 4,5 jaar!
Lepeltje21 schreef:In verschillende geschriften van verschillende culturen komt het jaar 2012 naar voren. Maar ja, dan de vraag, hoe kan het dat de Maya's toen al zo naukeurig alles konden berekenen...
sweetheart schreef:Weet je... als dan het einde van de wereld komt, dan kan je er toch niets aan doen. Ik denk niet dat we het dan tegen kunnen houden, dus waarom je er dan druk om maken? In mijn ogen doet het er ook niet toe of je er in geloofd, voor mij zou het ook niets uit maken in wat ik in het dagelijks leven doe. Ik blijf gewoon mijn ding doen, want dat vind ik leuk.
Lepeltje21 schreef:sweetheart schreef:Weet je... als dan het einde van de wereld komt, dan kan je er toch niets aan doen. Ik denk niet dat we het dan tegen kunnen houden, dus waarom je er dan druk om maken? In mijn ogen doet het er ook niet toe of je er in geloofd, voor mij zou het ook niets uit maken in wat ik in het dagelijks leven doe. Ik blijf gewoon mijn ding doen, want dat vind ik leuk.
Nogmaals, het gaat niet om het einde van de wereld maar het begin van een nieuw tijdperk.