Fotomeeting Wassenaar 30-07-2017

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Peelie

Berichten: 13437
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-17 09:30

maessie schreef:
Supermooie foto's Gail! Vind je met Mara nog een mooiere combinatie dan met Nash!

Dankjewel. Het zijn allebij bijzondere paarden.

Mara is echt heel stabiel in het gaan. Nash is gewoon nogsteeds een beetje een wiebelkont soms.

Ze hebben allebij hun kwaliteiten. En Mara heb ik natuurlijk al 12 jaar onder het zadel en nash "pas" 5 jaar. Hij mag nog een beetje dooroefenen :P

Murphylover

Berichten: 294
Geregistreerd: 14-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 09:49

Whaa sorry (iets met dat ik eigenlijk wilde gaan slapen gister) zat ook naar je profiel foto te kijken nash heeft pas mooi manen bedoel ik .

Mara is ook prachtig hoor !

punk143

Berichten: 607
Geregistreerd: 06-11-11

Re: Fotomeeting Wassenaar 30-07-2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 09:56

Wat een mooie foto's en wat staat Mara er ook mooi op! <3 Foto 5 is mijn persoonlijke favoriet, alhoewel 2 ook erg mooi is...

En ik ben het wel een beetje eens met Maessie, vind je met Mara eigenlijk een mooiere combinatie :=

Gwenvd

Berichten: 1736
Geregistreerd: 20-07-15
Woonplaats: In t westen

Re: Fotomeeting Wassenaar 30-07-2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 10:55

Zitten wel een aantal mooie foto's tussen!

Valt me wel op dat je ondernemen vaak erg ver naar achter liggen, soms bijna in de flanken.

Vind je ook een mooiere combi met de merrie :)

Op t strand rijden is inderdaad geweldig! Kom je heerlijk van tot rust

Peelie

Berichten: 13437
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-17 11:08

Gwenvd schreef:
Zitten wel een aantal mooie foto's tussen!

Valt me wel op dat je ondernemen vaak erg ver naar achter liggen, soms bijna in de flanken.

Vind je ook een mooiere combi met de merrie :)

Op t strand rijden is inderdaad geweldig! Kom je heerlijk van tot rust

Klopt. Het zadel van mijn merrie helpt me ook niet echt. Toen ik 15 was vond ik het een geweldig fijn zadel. Inmiddels weet ik wel beter :') Mara past het zadel van Nash niet. Ze is te breed. Anders zou ik haar daar mee rijden. Het zit veel fijner.

Fangio

Berichten: 2568
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Home is where the heart is

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 11:09

Mooie foto's! Jij hebt allebei je paarden toch zo vreselijk gaaf aan het lopen. Zie altijd graag topics van jou ^^

Peelie

Berichten: 13437
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Fotomeeting Wassenaar 30-07-2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-17 11:10

Dankjewel. Super lief :D

Anoniem

Re: Fotomeeting Wassenaar 30-07-2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 12:22

Klopt het dat van sommige foto's de resolutie heel erg laag is? Niet alles is namelijk even scherp op mijn computer.
Ik vind je pony erg mooi lopen en aan de manen erger ik me ook niet, staat wel vlot. Dat mensen nou eenmaal graag met stang & trens op de foto willen staan voor ze er officieel mee rijden, tjah, elk balletmeisje wil ook op spitzen op de foto voor ze eraan toe zijn, dus dat is denk ik iets menselijks. ;) En op zich is je stanggebruik erg netjes, dus daar heb ik in theorie ook niets op tegen.

Wat ik alleen niet begrijp is dat je schrijft 'als de fotografen dat zo graag willen, wie ben ik dan om nee te zeggen'. Een hele goede reden om nee te zeggen is het feit dat in elk geval de onderlegtrens echt compleet de verkeerde maat is voor je pony; op alle foto's zie je centimeters mondstuk uit de mondhoeken steken. Dat zou mij persoonlijk het meest ergeren als ik deze foto's terug zou krijgen, want dat staat niet alleen slordig, maar een niet passend bit is ook iets waar paarden tijdens het rijden echt last van hebben. Dat ze dan met een niet passend bit nog zo spectaculair loopt is natuurlijk mooi meegenomen, maar je weet dat het niet comfortabel voor haar was.

Papilio

Berichten: 605
Geregistreerd: 11-03-15

Re: Fotomeeting Wassenaar 30-07-2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 13:36

ik vind het zn knappe haf! :)

alysha92
Berichten: 282
Geregistreerd: 19-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 14:29

wat een prachtige foto's !! En wat een super mooie haflinger <3
Ik vind jullie ook echt een hele mooie combinatie!

Peelie

Berichten: 13437
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Fotomeeting Wassenaar 30-07-2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-17 18:10

Dankjewel :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 18:15

xyzutu2 schreef:
Klopt het dat van sommige foto's de resolutie heel erg laag is? Niet alles is namelijk even scherp op mijn computer.
Ik vind je pony erg mooi lopen en aan de manen erger ik me ook niet, staat wel vlot. Dat mensen nou eenmaal graag met stang & trens op de foto willen staan voor ze er officieel mee rijden, tjah, elk balletmeisje wil ook op spitzen op de foto voor ze eraan toe zijn, dus dat is denk ik iets menselijks. ;) En op zich is je stanggebruik erg netjes, dus daar heb ik in theorie ook niets op tegen.

Wat ik alleen niet begrijp is dat je schrijft 'als de fotografen dat zo graag willen, wie ben ik dan om nee te zeggen'. Een hele goede reden om nee te zeggen is het feit dat in elk geval de onderlegtrens echt compleet de verkeerde maat is voor je pony; op alle foto's zie je centimeters mondstuk uit de mondhoeken steken. Dat zou mij persoonlijk het meest ergeren als ik deze foto's terug zou krijgen, want dat staat niet alleen slordig, maar een niet passend bit is ook iets waar paarden tijdens het rijden echt last van hebben. Dat ze dan met een niet passend bit nog zo spectaculair loopt is natuurlijk mooi meegenomen, maar je weet dat het niet comfortabel voor haar was.


Bij mij zijn ook een aantal foto's niet scherp dus denk dat dat inderdaad door het uploaden gekomen is!
Kwa S&T snap ik TS wel, ik vind persoonlijk alleen dat de fotografen hadden moeten zeggen wat jij het fijnst vind en wat voor je paard het fijnste is..