Op zondag 1 mei 2016 had de Schimmelkroft carrousel het NK carrousel. We gingen naar Manege Beukers in Oudkarspel. We rijden in de 1e divisie. Vorig jaar zijn we daar ook gestart in de 1e divisie en hebben we een 6e plaats behaald en de Prix d'Elegance. Mijn paard voor dit jaar was Samson, een grote zwarte ruin!
Wij trainen elke maandagavond en in april hebben we elke zondag nog extra getraind. In februari en maart hebben we nog twee clinics gereden met alle carrouselgroepen van de manege.
Zaterdag 30 april hebben we in de middag alle paarden gewassen, gevlochten, gepoetst en zadels en hoofdstellen schoon gemaakt en ingevet.
En toen was het eindelijk zo ver! Zondagochtend half zes moesten we aanwezig zijn op de manege om de laatste dingen in te pakken en de paarden te laden en dan op naar Beukers.
We hadden een aantal storingen in de twee galop figuren (mijn paard liep tegen het witte hekje
en was daardoor helemaal van slag, heb nog twee goeie bokken moeten uitzitten). Uiteindelijk zijn we 7e geworden van de 8 groepen. We mogen van de manege eigenaar tijdens de clubkampioenschappen op de manege een demonstratie geven omdat het NK voor ons niet zo'n succes was.
Nu tijd voor de foto's!
1. Samson inladen op de veewagen.

2. In de veewagen.

3. In de opstapbak.

4. En dan de proef: groet doorbraak.

5. Groet doorbraak, halthouden en groeten.

6. Wachten tot we weer mogen met de andere figuren (knotje was uitgevallen
). 
7. Wave.

8. Samen met mijn carrouselpartners: Chelsea en Toby (Toby was vorig jaar mijn carrouselpaard).

9. Waaier.

10. En de proef was klaar! Even poseren voor de camera.

11. Knappe Samson
. 
12. En dan tijd voor de groepsfoto!

13. En met iedereen erop!

14. Wachten tot Samson weer de veewagen op mocht.

15. En na de prijsuitreiking weer een groepsfoto!

Ik hoop dat jullie de foto's leuk vonden!

We rijden nu weer even dressuur. Eind mei gaan we de carrousel weer oppakken voor zes weken om te oefenen voor de demonstratie die we mogen geven in juli.
Groetjes Marise.