Na verlies van 25kg eindelijk weer zelf op mijn paard
Wat was dat een mooi moment, eindelijk zat ik weer op me paard! Maar in de afgelopen 2 maanden is er weer veel verandert.
De teller staat inmiddels op -35kg, ik rijd gemiddeld zo'n 4 keer per week, we hebben onze eerste dressuur les gehad en als kers op de taart is gister mijn zeer lang gekoesterde droom in vervulling gegaan en ben ik in volle galop over het strand gegaan!
Wat was dat GE-WEL-DIG!!! kan er nog steeds niet veel meer over kwijt.
Al jaren was dat dé grote droom en als je dan uiteindelijk op dat strand loopt en die galop inzet.... Sprakeloos!

(zie nu pas dat ik beide momenten precies dezelfde outfit aan had

Zoals ik al zei zijn we inmiddels ook aan het lessen gegaan. Dit was ook echt nodig, vooral omdat ik geestelijk nog steeds op mijn oude gewicht zit.
Ik was echt van mening dat ik nog steeds veel te zwaar voor Bo was en dat ik haar gigantisch in de weg zat.
Carmen, van http://www.zitenhouding.nl, heeft me daar heel goed mee geholpen en inmiddels heb ik die gedachten gelukkig van me af kunnen zetten.

We willen nu elke maand gaan lessen en de komende 2 lessen staan dan ook al gepland.
Verder gaan we hard doorwerken om het volgende doel te bereiken en dat is om volgend jaar de cross in Rijpwetering mee te doen

Qua persoonlijk doel heb ik nog 18kg te gaan, maar moet eerlijk zeggen dat ik, sinds ik echt weer rijd, al wel wat meer rust in me hoofd heb gekregen en dat het afvallen dus niet niet meer zo snel "moet" als dat het de afgelopen maanden ging.
We gaan dus rustig door met afvallen, paardrijden, lessen en vooral heeeeeel veel plezier met en van mijn paard beleven!