Ik bezit het geweldigste paard ter wereld, meerdere mensen leende Bo voor buitenritten, cross wedstrijdjes, springen en dressuren en het enigste wat ik deed was stront scheppen en de stalling betalen...
Dat MOEST veranderen!!
Dus plan van aanpak gemaakt en simpelweg begonnen met dieëten

Als doel gesteld dat ik eerst 23.7kg moest afvallen voordat ik weer op Bo mocht en na een 4 maanden, streng aan het voedingsplan houden, heel veel 'nee' zeggen en nog meer uurtjes in de sportschool, was het dan eindelijk zo ver

Ik heb nog een lange weg te gaan.
Ik zit al meer dan 20 jaar in de paarden maar voor mijn gevoel moet ik weer helemaal opnieuw leren paardrijden.
Dus afgesproken met mijn instructrice dat de lessen gaan beginnen zodra ik 5 rondjes achter elkaar kan draven.
Verder wil ik er nog minimaal 29kg af hebben maar voorlopig zit ik er weer op en daar was alles om te doen.
Mijn droom om in volle galop over het strand te gaan moet volgend jaar gewoon in vervulling gaan!
Inmiddels is er dus 25kg vanaf en gaat het afvallen rustig maar gestaag door en heb ik inmiddels al een paar stapritjes achter de rug en wat is het heerlijk om tussen die oortjes door te kijken