Dus wat doe je als je allebei wat meer wilt gaan buitenrijden? En je allebei nog een beetje bibberig bent, maar wel heule brave paarden hebt? En dus noooooodig moet gaan oefenen? Juist! Dan spreek je samen af om op een voor beiden onbekende plek te gaan rijden!

Collega Mandarijn justkid en ik hadden afgesproken om bij de Schaapskooi in Heerde een ritje te gaan doen. Het was prachtig weer, dus trailers aangekoppeld en gaan met die banaan!
Van tevoren had ik gezien dat hier een ruiterroute is met knooppunten en ik had een leuke route uitgestippeld van 17 km. Gewoon de nummers op de bordjes volgen en je hebt een prachtige rondrit! Af en toe het papiertje uit je jaszak vissen is alles wat je hoeft te onthouden.

Daantje staat rustig te wachten, hoewel vrouwtje en haar buitenrijmaatje iets minder rustig van binnen waren

Daan en Kid zijn er bijna klaar voor!

"Weet je wat ik aan het doen ben???!!!!" De wereld moest even weten hoe trots vrouwtje was

Hier hadden we een lief ouder echtpaar even gevraagd of ze een fotootje van ons wilden maken

En na precies 3 uur en 11 minuten waren we weer hier:
We hebben genoten, en mogen er nog vele volgen!!!! En volgende keer meer rijden en minder kletsen, want een gemiddelde snelheid van 4,01 km/h is toch best wel een beetje sneu