In augustus kreeg ik de vraag van linda of ze mij en mijn paard op de foto mocht zetten. Natuurlijk mocht dat! Na wat heen en weer gemaild te hebben is er een afspraak gepland. Helaas ben ik er 2 weken ''uit'' geweest doordat ik geopereerd was en ben ik op deze foto's haar (en mijzelf) weer net aan het oppakken van de rustperiode.
Ik heb baie nu 2 jaar en we zijn 1,5 jaar geleden begonnen met wedstrijden rijden. We rijden zo'n 2 wedstrijden per maand met af en toe een rustperiode tussen door. Onze laatste wedstrijd was het NK en daarna heb ik geen wedstrijden meer gereden. Nu zijn we rustig aan het trainen voor de Z1 & Z2.
Baie is een 8 jarige merrie (v. Gribaldi) en het is echt het meest fantastische paard dat ik ooit ontmoet heb

We willen over een poosje Z1 gaan starten maar het heeft geen haast. Ik woon, werk en train nu voor een bepaalde periode bij stal Bartels. Hierdoor is het starten van wedstrijden wat lastiger omdat mijn ouders 2,5 uur verderop wonen

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9. Stang er iets te veel bij

10.

11. poging tot.. Inmiddels zit er meer buiging in

12. Achterwaarts (een zeer geconcentreerde baie

13. Hoe kun je nou niet gek zijn op dit koppie

Alle credits voor de mooie foto's gaan naar CoronaLime http://www.lindamara.nl/ !!
Ik ben erg blij met de foto's dat ik ze graag met julle wilde delen!