Ik rij deze ruin sinds oktober '13 , vanaf februari '14 pas echt actief. Toen ik begon met rijden, wist hij vrij weinig en wilde hij eigenlijk ook niks

Steeds meer begon hij zich te ontwikkelen, én begon hij het steeds leuker te vinden om te werken. Ik ben erg voorzichtig met hem en heb alles heel voorzichtig opgebouwd.
Sinds april zijn we ook rustig begonnen met wedstrijden. Dit omdat ik het zelf erg leuk vind (

Deze L1 wedstrijd was zijn zevende wedstrijd tot nu toe. de B zijn we -ondanks de spanning- vrij vlot doorgelopen, en aangezien hij alles zo simpel oppakt vond ik het wel tijd voor een L1 wedstrijd.
Ik heb hem zelf al een tijdje niet gezien vanaf de grond dus ik was erg blij met deze foto's!
Op sommige foto's zie je goed de spanning eruit komen, en zie je ook dat de aanleuning dan wat zwaar wordt. ik vind dit op dit moment niet zo'n probleem, hij zoekt bij spanning nog steun in mijn hand en dat heb ik liever dan dat hij eruit komt. Gelukkig zijn dit maar kleine stukjes en kan ik goed afvloeien en hem weer vertrouwen geven. De spanning zal voorlopig nog steeds blijven, maar ik merk nu al (na zeven wedstrijden) dat het hem al steeds beter afgaat!
Wel schrik ik van mijn beugellengte..

Maar genoeg gekletst!
Hierbij de foto's!

Dit vind ik een erg fijn beeld!

Dit was richting middendraf. Bij het opvangen kwam hij iets te veel terug en reageerde ik hierdoor wat langzaam waardoor hij ook te kort in de hals werd, mijn fout!

Hier reden we richting de waterpomp van de bak die aanstond... dat was behoorlijk spannend volgens Tsjise en eigenlijk had hij in de planning om dat stuk van de bak maar over te slaan

Ik mis alleen de hindernissen hier nog en een paard wat kan springen

Vroem vroem! (En zie hem weer stiekem gluren naar de pomp )
Bedankt voor het kijken!!