Dit weekend ben ik op wedstrijd geweest met mijn Mik. Hij is oorspronkelijk spring gefokt maar hij draait momenteel lekker mee in de dressuur. We zijn M1 gestart (de teller staat inmiddels op 6). Het was vreselijk warm maar ondanks dat ben ik heel tevreden op hem, ook hadden we nog prijs. Hij doet het allemaal met gemak alleen heeft hij af en toe flink wat streken in de ring.. Dinsdag sprong hij 180 graden om bij het binnenkomen, schoot hij er een paar keer vandoor en was erg kijkerig etc. Ondanks dat toch nog een winstpuntje gereden maar daarover was ik niet tevreden. Eerder deze maand zijn we ook over de witte hekjes gegaan, wat ook niet helemaal de bedoeling is

Margo (magootie op bokt) is twee daagjes mee geweest voor het maken van foto's! Super bedankt!

1) Op zondag (gewoon met jasje), SB

2) Zomertenue op zaterdag, volgensmij was hij hier net eventjes ondeugend geweest, vandaar dat ik lach en iets uit balans zit.

3)

4) Eventjes halthouden bij het losrijden

5)

6)

7) Relaxt losrijden

8) Overleg met m'n paps als trouwe groom en coach

9)

10)

11) S

12) En klaar!

Op sommige foto's mag ik mijn binnenhand een fractie lager houden, hier ben ik me van bewust dus hoef ik geen commentaar op!