Zoals ik beloofd had aan enkele bokkers hier, ga ik nog wat foto's uploaden van Bella-Tetti. Een merrie die komt uit de veiling van de zorgboerderij in Zuid-Limburg. Ik zal nog eens vermelden dat ze niet van mij is, ik ben enkel de ruiter. "Zannekin" hier op bokt, is de trotse eigenares.
Bella is intussen 8 jaar. Op haar 7 jaar is ze zadelmak gemaakt, maar niet lang onder zadel geweest. Ik en Bella zijn aan het werk sinds midden maart. Ik reed haar tot voor kort 3 keer per week, nu 4 keer per week. Bella haar grootste moeilijkheid is dat ze nogal vast zit, als ik dan gewoon met dezelfde maat teugel bleef rijden, begon ze te protesteren (door last aan de spieren). Sinds kort laat ik haar na 10 minuten ook enkele minuten stappen aan de lange teugel, om dan weer gewoon verder te rijden. Op deze manier kan ze het lichamelijk heel goed aan.
De foto's die ik hier post zijn al redelijk 'oud' intussen, dus niet van de laatste weken.
(Sorry voor de slechte kwaliteit van sommige foto's, ze zijn met de GSM getrokken)

Even losser

Knappe merrie is het toch

We zijn ook een keertje op wedstrijd geweest. Het was haar eerste keer, we hebben foutjes gemaakt, maar we hebben toch een mooie 4de plaats behaald (van de 12). Ze was echt super braaf, thuis is ze nogal schrikachtig. (De link is een filmpje op mijn facebook, ik heb het openbaar gezet, dus normaal kunnen jullie de proef bekijken)
https://www.facebook.com/photo.php?v=10203715607391495&set=vb.1257206538&type=3&theater
En dan hier een foto na het rijden van onze proef:

Voor diegene die het zich afvragen: Ja, ik ben klein, maar zij is ook immens groot