Toch maar even een gaatje gezocht om foto's van mijn grote van met jullie te delen.
Even kort wie Wilke is: 15-jarige friese hengst van fabe die ik nu 7 jaar heb. We starten momenteel met name Grand Prix under 25 en intermediaire 2. Wilke heeft zijn startbewijs voor de grand prix al binnen maar de focus ligt nu echt even op de GPU25.
Afgelopen weken veel gestart omdat we nog niet voldeden aan de 2x 63% regel om internationaal te starten. Ik merk wel dat we steeds meer routine krijgen op de niveau en de scores worden ook steeds stabieler. Laatste proeven was een rijtje van 60,62,60,62,63,62,63 dus we zijn op de goede weg!
2 weken geleden mochten we deelnemen aan CDI Roosendaal in de GPU25 rubriek. Onze tweede internationale wedstrijd op dit niveau. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik mega tevreden ben met hoe het concours verlopen is! Wilke was iedere dag mega fit, deed super zijn best en was erg fijn te rijden! Zeker gezien de weersomstandigheden (lees: heeeeeeeeel erg nat geregend en zelfs hagelbuien tijdens het rijden) had ik niet meer van hem kunnen verwachten. Tijdens de eerste proef, de inter 2 wist wilke een keurig percentage te behalen van bijna 63%. De dag erna stond de U25 proef op het programma en toen behaalde hij ruim 63% en op 0,3% was hij net 1 plaats buiten de prijzen.
We trainen nu thuis door om alles nog meer te verfijnen. Wilke heeft net een lekkere vakantie achter de rug en nu mag hij weer aan de bak! 1 juni mogen we nog een show geven tijdens de opendag van de Dordrechtse manege (in dordrecht haha) dus dat is wel weer echt iets voor Wilke!
We hopen in juli international te mogen starten in frankrijk.
Afgelopen zondag zijn er tijdens de training nog mooie foto's gemaakt van m'n grote vriend dus ik dacht die ga ik even met jullie delen! Tussendoor nog enkele andere foto's van de afgelopen maanden.
Veel kijkplezier!
Zo blij was ik met m'n vriend! Lijnen van onze toekomstige grand prix kür doorgereden en hij deed het super!

passage op ac-lijn

Piaffe (ik mag wel eens voor me kijken haha)

Klein beetje naar voren schakelen in passage

Scorebord met einduitslag van de U25. We stonden er toch nog maar mooi op

Mooie collage laten maken van de hoogtepunten van CDI Roosendaal

Zouden we uit Nederland komen?

Tijdens de vetcheck

Ons super mooie nieuwe stalgordijn met dank aan mijn top sponsor Plastrons Enzo! (wilke wilde volgens mij ook graag op de foto)

Voor de mensen die zich afvragen hoe lang z'n manen nu zijn (en dat dan aan beide kanten!):

Ook wel gaaf, wilke werd al genoemd in het rijtje van de grand prix friezen die er op dit moment zijn over de hele wereld!

Inter 2 gewonnen in Sonnega tijdens de friezen subtop (ok, we waren de enige in de rubriek, maar is ook lastig concurrentie vinden als er momenteel geen andere friezen zijn in NL die inter 2 starten haha)

Deze vond ik wel mooi als afsluiter, onze eerste 9 en dat voor de piaffe! Trots!