Op zaterdag zijn we naar het Bankven geweest. Dat is een grote plas met water waar je leuk in kan spelen! Wij waren niet de enigen die gingen spelen in het water, er waren ook een hoop kikkers en padden onderweg. Blijkbaar zijn mensen niet de enige die ergens bovenop gaan zitten en zich vervolgens lekker rond laten rijden, deze kikker was namelijk bovenop een andere kikker geklommen en die ging zo het bos door. Mafketel.

Het water bij het Bankven was heerlijk! Ik vind het ontzettend leuk om lekker met mijn voorbenen in het water te slaan! Zo kan mijn vrouwtje ook een beetje van het koele water genieten, want zo hoog op mijn rug blijft ze anders ook maar droog, en dat vind ik sneu.

Kijk, hier kan je zien hoe ik dat doe met mijn benen

En vandaag zijn we ook weer een heel eind gaan rijden samen met Flos en Uk. Helemaal naar de Bockenreyder! Dat is een herberg midden in de bossen, waar ik al een keer met mijn vrouwtje ben geweest. Dat was toen in de winter, maar nu met het mooie weer is het misschien nóg wel leuker!

Het was er ontzettend druk dit keer. Heel veel paarden, paarden met karretjes, harige paarden, natte paarden, oude paarden, kleine paarden, grote paarden, ikke... O ja, en ook nog heel veel mensen! Mensen met karretjes, harige mensen, natte mensen, oude mensen, kleine mensen, grote mensen... en mijn vrouwtje natuurlijk.

Mijn vrouwtje heeft nog een selfie gemaakt van ons

Na een korte pauze, waarbij ik de mueslireep van mijn vrouwtje heb opgegeten en haar Fanta heb opgedronken, zijn we weer terug richting stal gegaan. Mooi bos hier hoor, heel anders dan thuis!

Eenmaal thuis had mijn vrouwtje nog een verrassing voor me!

Ik hoefde mijn deken niet meer op, omdat het zo lekker warm was, en ik mocht een lekker zandbad nemen! Fantastisch! Zand is minstens net zo leuk als water!!!

En zonder deken word je er ook nog lekker vies van, zalig! Welkom lentevuil!

Er bestaat geen betere bezigheid om je dag mee af te sluiten... ik ga hier nog even mee door. Tot de volgende keer!!!