Sommige van jullie zullen weleens gehoord hebben van polocrosse. Wie hier niet mee bekend is kan even een kijkje nemen bij mijn andere topic
Melissa haar kennismaking met polocrosse
Voor wie niet weet wat polocrosse is kan hier uitleg vinden.
Ik kan me voorstellen dat je dit niet leest aangezien het nogal een lap tekst is

Melissa en ik zijn sinds de zomervakantie in de ban van het polocrosse. We hebben onze eigen stick en zijn ook lid van de polocrosse vereniging.
Momenteel hebben we 1x in de maand wintertraining. Helaas zitten Melis en ik even in een winterdipje en verloopt de communicatie tussen ons nogal stroef. We snappen elkaar niet wat soms tot frustraties toe aanloopt. Doordat Melis nogal veel voer krijgt is ze dik en snel chagrijnig en zit ze niet lekker in haar vel (hier heb ik geen invloed op, het is niet mijn paard). Toch hopen we uit deze 'winterdip' te komen en hopen we een succesvol polocrosse-seizoen tegemoet te gaan.
Om een lang verhaal kort te maken, hierbij een overzicht van de (winter)trainingen van de polocrosse. (deze wintertrainingen zijn van het gebied in het noorden van Nederland, elders zijn ook trainingen).
1. Training thuis

2. Training thuis

3. Training manege 1

4. Training manege 1

5. Training manege 1

6. Wintertraining manege 2

Dit is een impressie van de trainingen, van de andere trainingen zijn geen foto's genomen. Inmiddels ben ik gestopt met de trainingen bij manege 1. Dit omdat ik al meer doelgericht train en het niet gericht is op het komend polocrosse seizoen. Ook zijn er erg veel paarden en wordt dit gewoon te druk voor Melis om met zijn allen in 1 bak te zijn.
Hopelijk heb ik jullie ook heel erg nieuwschierig gemaakt en ovewegen jullie ook eens een poging te doen.
Wil je een clinic op je manege of wil je eens weten hoe het is om polocrosse te spelen dan kun je altijd contact zoeken met de polocrosse vereninging! (www.polocrosse.nl)
Bedankt voor het kijken en groetjes van Melis en Maaike