Sinds een paar weekjes verzorg ik een groepje Ijslanders, met heel veel plezier want wat zijn het toch een lieverds

Aangekomen bij het weiland hadden ze allemaal een lekker pakje sneeuw in hun vacht en hun manen, maar wat was het een plaatje..ze waren echt in hun element zo.
Dit is Lara, waar ik elke week 2 keer mee ga rijden (nu elke keer een half uur om haar conditie weer op te bouwen) en de rest van de kudde vertroetel ik lekker elke keer, borstelen en uitgebreid knuffelen. We rijden altijd zonder zadel en dat was in het begin wel even wennen voor mij. Lief zoals Lara is, deed ze in het begin heel rustig aan met me. Rustig stappen en een rustig drafje en sinds dat ik mij zekerder voel en een vastere zit heb wordt mevrouw ook voorwaartser en gaat ze natuurlijk even haar ruiter uittesten!
Toen ik de foto's naar de eigenaresse had gestuurd kreeg ik een heel lief berichtje dat ze toch wel erg blij was en dat ze vond dat Lara al een stuk blijer uitzag en dat ze zag dat het haar goed deed en dat ik er ook vrolijk op zat. Ze hoopte dat ik nog lang bij hun bleef en ik hoop dat ik natuurlijk nog lang mag meegenieten van de paarden!
1.Handen vol, dus zweepje maar even ergens anders gestopt

2.Concentreren

3.Hophophop

4.Twee vrolijke koppies

5.Close-upje

6.Achterkantje

7.Blond&Blonder

8.Lieve Lara

Ik ben heel erg blij dat ik hier terecht ben gekomen via bokt! En ik hoop dat we allemaal lang van elkaar mogen genieten

Liefs,
Eline.