Ik hier eenmaal een topic geopend van Styn in het HAW, maar na lange tijd besloot ik nog eens mijn Stynepien te showen.
Styn is een bijna 4-jarige zuivere haflinger die ik heb sinds ze nog een klein veulentje was. Ik wandelde vroeger wekelijks met haar op de baan
en in het bos, waardoor ze echt wel BOMproof is. Verder deden we altijd grondwerk.
Maar rond april-mei besloot ik na 3 jaar kriebelen haar (zelf) zadelmak te maken.
We deden het rustig aan en ze heeft geen kick gegeven. Echter moest ze bijna heel de zomer stilstaan wegens 2x koliek, bronchite en een diepe wonde.
Haar weerstand is verlaagd sinds ze in 2011 een allergische aanval heeft gehad op iets in het hooi en krijgt dus regelmatig bloedonderzoek. In oktober kreeg
ze vitaminen samengesteld door de dierenarts en begonnen we ook met les te nemen. Sindsdien is niet alleen haar conditie beter, maar ook haar bloedwaarden
worden beter en beter!
Maar bon, hier wil ik via wat foto's haar eens in the picture zetten.
Styn ter Pruts (uitgesproken als Stien)
v: Armstrong E
3 jaar 9 maanden 2 weken en 3 dagen oud

Merrie
Foto's van de les:

En op 11 november hebben we voor de lol eens een oefenwedstrijdje meegedaan. Ze is superbraaf gebleven met zoveel lawaai, zoveel paarden, etc.
En heeeeeeeel stiekem ben ik suuuuuuupertrots op haar, want we zijn 9e geworden van de 32 ruiters ;D. Styn was daar de jongste.

Binnenkomen in arbeidsdraf

Halthouden en groeten, aka pretface :p

Koppig doen

Dankje voor het kijken!