Ik heb (samen met een aantal andere) 4 augustus een fotomeeting gehad bij de Zevenhuizerplas. Door verschillende fotograven zijn er foto’s gemaakt, zowel portret als rij. Ik wil graag de foto’s aan jullie showen want zo’n mooi paard kan ik jullie natuurlijk niet alleen voor mezelf houden, haha.
Even wat info over de knapperd;
Naam; Salvador (ook wel Torrertje, of dikkie dik, haha)
Ras; KWPN
Ouders; Salvador is een Voltaire x Overste
Leeftijd; 13 jaar
Geslacht; nee dat gelukkig niet! Haha, ruintje (al denkt meneer soms dat hij nog hengst is

Niveau; ja euhm F10, twijfel of ik een startkaart aan ga vragen. Wat zeggen jullie? Zijn we er klaar voor?
Even iets tussendoor;
Ik heb een vergroeiing aan mijn rechterbekkenblad. Mijn spieren in m’n bekken, onderrug en rechterbeen staan eigenlijk 24/7 aangespannen/gespannen, hier heb ik weinig/geen controle over. Ook heb ik 24/7 pijn en slik ik hiervoor medicatie.
Door m’n beperking zit ik moeilijk. Ik kan bijvoorbeeld de galop slecht uitzitten (ga automatisch in verlichte zit zitten), m’n zit slecht draaien (vooral naar rechts) en slecht ontspannen.
Doordat ik in m’n rechterbeen/kuit kracht te kort kom probeer ik dat met m’n rechterhand op te lossen. Stomste wat je kunt doen natuurlijk maar ik krijg het er heeeel moeilijk uit (ben er al 5 jaar mee bezig, hebben ups en downs). Hierbij werkt het niet kunnen ontspannen ook niet echt mee. Wat er ook nog eens bij komt is dat Tor rechts behoorlijk sterk is, wat elkaar natuurlijk ‘lekker’ versterkt.
Jullie mogen natuurlijk altijd verbeterpunten geven, hier sta ik open voor. Mits het opbouwend is. (Hou rekening met m’n beperking, hierdoor kan ik sommige dingen niet)
Verbeterpunten;
- Handen rechtop
- Rechtop zitten (schouders naar achteren)
- Zachter in de hand (vooral rechts)
Foto’s zijn gemaakt door ondermeer; Iquemon Photography, Isabella Prins (zonder ©), Equiphotography, Lynn Denise Fotografie. Welke vinden jullie het mooist?
#1. Drafje

#2.

#3. Euhm wat doe ik met m’n linkerteugel?

#4. Stukje wijken (mijn slechte kant)

#5. Nog een stukje wijken. En nee, ik heb geen geld gevonden

#6. Stukje galop. Hier zie je dat ik naar voren val.

#7. Smile!

#8. ZOEF!

#9. Van hand veranderen.

#10. Galopje.

#11.

ByeBye, bedankt voor het kijken!