Zo heeft Heidi standaard boven de 67.9% gezeten en zelfs 4 maal over de 72%!

Dit weekend was dan toch echt de laatste dressuurwedstrijd dit jaar en wát heb ik genoten!
Zo'n seizoen met zo'n fantastische paarden... Dat is een droom die uitkomt!
Heidi (v. Hotline) is dan misschien pas 5 jaar oud, maar zonder twijfel een enorme belofte voor de toekomst.
Ze begon dit jaar als een gewonen kleine merrie, maar dat is in de loop der tijd enorm veranderd!
Wát een werkwillige, maar toch sterke, onafhankelijke persoonlijkheid heeft deze kleine merrie...
Ze heeft zelfs al een kleine fanclub met de slogan "Heidi, small but mighty!"
Met haar 162 hele cm groot is ze de kleinste in de ring, maar dat weerhield haar er niet van om dit jaar de "high-points award" in de wacht te slepen!
Samen zijn we ongeslagen en sluiten we het 2012 seizoen af als best presterende combinatie!
Ook Rudy (v. Rubin Star) bleef dit seizoen ongeslagen in het ZZ-Licht!
Zo zijn we begin dit jaar begonnen...
Deze grote zwarte jongen heeft het met zijn 1.88m en deze warme zomer niet makkelijk gehad, maar dat is voor hem geen reden om op te geven.
Geheel niet zelfs, want afgelopen weekend was hij beter dan ooit!
Rudy, bedankt!

Omdat afgelopen weekend de afsluitingswedstrijd was, waren er twee FEI jury's uitgenodigd om te komen jureren.
Dit was een fantastische, maar vooral leerzame ervaring!

De bodem was niet je-van-het, maar desondanks toch uitermate tevreden!
Heidi had er wat minder moeite mee en verdiende 67.95% & 68.91%, Rudy moest laat op de middag starten en moest wat meer ploegen, maar uiteindelijk toch nog 61.4% & 62.96%!

Wel SUPER positieve kritiek meegekregen met als hoofdopmerking bij Rudy: "Lovely big boy and talented calm rider, a team with lots of potential in the higher classes!" & bij Heidi: "Big future for this talented pair, well done!"

Nu dan de foto's

Samen met mijn 80-jarige, klassieke instructeur Joe Thauer

Tijd voor een bezoekje aan de fysio... Mijn spastische linkerknik

Serie van de arbeidspirouette:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CVGM8DJZ.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-8JM3MQP4.jpg
Stap
Blije ik

Heidi heb ik alleen wat modderfoto's van

Dit zijn de foto's uit onze eerste proef, dus niet bij de FEI jury's, hier moest moeders voorlezen...
Deze proef behaalden we een score van 69.8%

Binnenkomen
Wat spanning in de eenvoudige galopswissel, maar in deze modder neem ik dat haar niet kwalijk

Haar krachtige galop is niet altijd even makkelijk uit te zitten

En klaar

Bij beide jury's had ik met Heidi trouwens nog een extraatje gekregen.
Namelijk een 8 voor algemene ontspanning/impuls en een 8 voor houding en zit!

Bedankt voor het lezen van mijn verhaal

Groetjes Jennifer, Heidi & Rudy!