Het losrijden binnen ging opzich wel goed. Ze was erg braaf en reageerde goed op mijn beenhulpen, alleen was af en toe iets te voorwaarts.
Tijdens de eerste proef was het gelukkig redelijk droog. Ik was zelf aardig tevreden over de proef. We hadden wel wat verbeterpuntenjes, zoals met wijken dat ze nog te veel over de buitenschouder heen valt, het halsstrekken vind ze erg moeilijk. Ze doet eerder haar neus naar voren dan omlaag. En meer verschil tonen in de middengangen. Het commentaar van de jury was ook: "werk aan zijwaartse reactie in het wijken en probeer de middengangen meer te markeren.
De tweede proef hadden we wat meer pech, want we zaten midden in een hoosbui. Maar ondanks dat ging ook deze proef redelijk goed. Calippo had de smaak te pakken en draafde lekker door. We ging deze proef minder dan de vorige. We kwamen met middengalop niet helemaal uit op de hoefslag en middendraf kreeg ik er niet echt uit. Ook sprong ze helaas aan in de verkeerde galop. Maar toch was ik ook over deze proef zelf tevreden. Ook deze jury had wat commentaar neer gezet: "Knap doorgereden in zo'n hoosbui! Probeer een fout in de galop sneller te herstellen, dat scheelt veel punten! succes!"
Uiteindelijke hadden we voor de eerste proef een tweede prijs met 191 punten en voor de tweede proef 181 punten. Dus toch mooi 2 winstpunten!
Dan nu de foto's!
Calippo
Losrijden
Klik
klik
Proef 1
Proef 2 (gelijk mijn jasje door de regen verkleurd)
klik
klik
klik
Wat misschien nog wel leuk is om te vermelden, is dat de foto zijn gemaakt door mijn bijrijdster Troy (9jaar)
Ons vorige topic: Calippo (v. Radisson) voor het eerst in de Picture
Je hebt een leuk paard.