Een paar dagen geleden hebben Melissa en ik voor het eerst kennis gemaakt met polocrosse. Nja laten we zeggen Melissa. Ik heb al meerdere wedstrijden (toekijkend) meegemaakt en heb ook al vaker droog geoefend. Nu was het de beurt aan Melissa.
Nadat Melis eerst was uitgevochten met de vliegenspray (want dat spul was zo eng, ze heeft zelfs een kruiwagen omver gelopen
) hebben we een poging gewaagd. En het was me nog een heel karwei om 1. op Melis te letten. 2. op de stick te letten. en 3. op de bal te letten. Uiteindelijk hebben we (alleen gestapt om het zo goed mogelijk te leren) toch nog de bal verplaatst kunnen krijgen. Bij deze wil ik ook mijn instructeur aka stalgenoot bedanken voor de leuke ochtend die we gehad hebben!
Nu weet ik niet of polocrosse bij jullie bekend is. Voor degenen die het niet kennen, des te leuker om eens een kijkje te nemen! (n.b. deze tak van de paardensport is geheel paardvriendelijk. Veiligheid en gezondheid staan voorop. Strijk deze sport a.u.b. niet over een kam met polo)
1. Hoe hou je zo'n ding nou precies vast?

2. ojaaaaaa, zo werkt zo'n ding.

3. Nope, dat was em niet Melis.

4. 1

5. 2

6. hebbes!

7. Hier ben ik, gooi maar!

8. bijna, bijna,

9. we hebben hem Lis!

10. Alsof we het al jaren doen...

11. Nog 1 keer in actie dan.

12. Mag ik dan alsjeblieeeeeeeeeeft wat eten nu?

Dit was het alweer! Hopelijk hebben jullie genoten van de foto's!
Laat ons weten wat je van polocrosse vond!
Groetjes Maaike en Melis
dan wil ik ook wel een poging wagen! Alleen paard is een beetje te groot denk ik