Voor de demonstratie mochten de meiden verkleed mee doen, dus die hebben zichzelf en de pony's vol met bloemen bekleed.
De woensdag was ik mee toen de meiden de pony-gymnastiek gingen oefenen. Hier heb ik een aantal leuke foto's gemaakt.
Balkjes draven
Met losse handen
(dag erna een nieuwe cap gehaald)
De vrijdag hebben de meiden het relaisspringen geoefend. De bedoeling met relaisspringen hier was dat ze samen een heel parcour moesten springen. Dus Troy sprong hindernis 1 en moest toen wachten. Noor sprong hindernis 2 en 3 en dan kon Troy weer hindernis 4 springen. Je mocht zelf je lijnen kiezen en zelf bepalen wie welke hindernis sprong, als je maar alle hindernissen in de juiste volgorde sprong.
Zaterdag was de demonstratie waar de jongste ponyclubleden begonnen met de ponygymnastiek.
Troy en Wizzard verkleed
Noor en Queen verkleed
Hoofdstel
Manen
Staart
Pony-gymnastiek
Noor staan
Troy staan
Daarna volgende het relaisspringen. Alleen de meiden sprongen zo vlot na elkaar dat het me niet echt gelukt is goede foto's te nemen en mijn vader moeite had het te filmen.

Helaas waren ze niet de snelste met 58 sec. (winnaars waren 18 jaar en reden in een tijd van 43 sec dacht ik) Maar de meiden hebben het naar hun zin gehad!