Van 25 t/m 29 Juni ben ik op de KNHS instructie week geweest, voor de eerste keer, samen met Debbie_n. ( blijft niet bij een keer

Uvino is een 11 jarige ruin die spring gefokt is, deze heb ik nu 2 jaar in mijn bezit, wat in het begin niet zo soepel is verlopen. ( voor achtergrond informatie kun je op mijn profiel kijken )
Bij de instructie week ben ik eigenlijk vooral bezig geweest met rechtstellen en de achterhand te activeren en er onder te krijgen. En tijdens het springen werd er gezegd dat ik niet mocht rijden

Ik wilde er trouwens graag 2 van deze serie uit laten vergroten maar welke ?

hier de foto's
Debbie en ik tijdens de eerste dressuur les.

Hier wil ik zelf graag wat meer ontspanning in het hoofd hals gedeelte hij houd zich hier te strak, verder voor zijn doen goed achterbeen en mooi bergopwaarts. Ikzelf mag meer rechtop zitten.

Fijn beeld, maar mag meer activiteit in het achtebeen hebben.

Dit was tijdens de les vrijdag, hier moest ik hem ontzettend naar buiten stellen dit is dus ook terug te zien op de foto + hij mag veel meer sprong hebben.

Fijn beeld maar meer activiteit.

loopt netjes, maar voor het plaatje teveel gebogen in de hals.

Springles
Hiervan zijn niet veel foto's helaas.
Ik moest in het lijntje heel erg vooruit gaan rijden van hem waardoor mijn paard voor mijn gevoel dus vlak gaat springen, en de foto's bevestigde mijn gevoel dus ook.

En dan nu van de Crossles + de keuze les die ook crossles was.
Waarschijnlijk zal het verschil tussen woensdag en vrijdag wel te zien zijn kwa rijden, aangezien 7 kleuren in men broek had zitten

Afsprong de dressuur baan in.

Afsprong de dressuur baan in.

Over het heg de dressuur baan weer uit.

En meneer maakt van een afsprongetje een afsprong.

Reactie zou leuk zijn