Ik had 2 weken geleden een proefje met Zara en ik was die weken daarvoor natuurlijk heeeeel fanatiek aan t trainen
en iemand had een filmpje gemaakt van het oefenen. het resultaat van de wedstrijd: 230 punten, 1pp, 1ste plaats
heeeel trots dus (en dat voor de eerste keer).Ik moet er wel ff bij zeggen dat het op de wedstrijd veel beter ging dan thuis (vond ik best wel vreemd eigenlijk
) ff een paar onderdelen van de proef, ik moest wijken in stap, nou weet ik dat die op het filmpje niet goed is, op de wedstrijd ging het wel beter maar had nog steeds maar een 6je, moest galop verruimen op de volte, ging niet zo goed

eigen punten:
-ontspanning is nog vergezocht maar gaat nu steeds beter, ben ik hard voor aan het trainen, heb ook oefeningen mee gekregen van mn instructeur.
-benen stiller
-beugels zijn inmiddels langer en zitten niet meer scheef

-kapstok tenen heb ik steeds meer last van
-tja achterhand activer, gaat ook wel beter maar is nog niet perfect, moet ook het verschil nog leren tussen snel en actief
-stelling is af en toe ook een beetje te veel
mijn commentaar van mn wedstrijd was niet veel (helaas) alleen dat mn volte te groot was en dat ik mn handen stiller moest houden.
nou hier is het filmpje dan: (hoop dat hij het doet
)Ik weet dat er nog veel te verbeteren valt en ik hoop dat jullie me er mee kunnen helpen, dus duidelijke opbouwende kritiek a.u.b.
anouk bedankt voor het filmpje!!
brand looosss!!! (wees wel lief)
groetjes Emma en Zara

erg mooi paard trouwens