Dabo schreef:Ziet er goed uit hoor!! En die laatste foto is echt GAAF!!

(uitvergroten..?)
Maar hoe heb jij je neusriem nou vastzitten.. door de bitringen? moet hij niet gewoon over het bit? Of heb je een reden om hem zo vast te maken?

Je hebt een leuke draver onder je kont, leuke combi zijn jullie!

Dankje! Ga de laatste idd misschien wel laten uitvergroten! De neusriem zit overigens gewoon over de bitringen, maar het lijkt op de foto of ze er dooor zitten, maar dat is niet zo. 
Emie99 schreef:ze is echt mooi
ziet er idd goed uit
sorry als ik nu heel dom klink maar hoe bedoel je met het verleden van haar drafverleden

Dankje
. Haar drafverleden is dat ze vroeger voor de sulky heeft gelopen. Koersen zeg maar 
LiVetime schreef:Wat mij opvalt is dat het paard erg scheef is, maar als hij op de baan heeft gelopen, dan is dat ook niet zo heel vreemd. Wat dan wél belangrijk is is om hieraan te werken. En niet eerder de galop erbij te pakken zolang hij nog niet recht kan lopen in stap en draf.
Probeer m goed te corrigeren op de rechterhand richting de schouder, want daar piept ie je er iedere keer tussenuit.
En let op de rechterhand op je binnenschouder. Die breng je naar voren, waardoor je wss onbewust scheef in het zadel zit.
Verder vind ik het een leuk dier! Succes verder!
Dankje voor de tip! Ik ben me hier van bewust en ook wel mee aan het werk. Maar na het koersen heeft ze ook nog ruim 6 jaar in de manege gelopen voor ze bij mij kwam. Dat maakt het vrij lastig om dit te corrigeren. Maar het scheef zitten valt volgens mij wel mee. Dat is natuurlijk wel zo op de laatste foto, maar dit zijn ook deels momentopnames. Maar heel erg bedankt voor de tips, ik zal er mee aan de slag gaan