Ondertussen zijn we een paar weken en lessen verder en ben ik wel benieuwd of jullie verschil zien. Met mijn examens op dit moment heb ik het heel druk en rijd ik hem maar 2/3 keer per week. We zijn vorige keer op vreemd terrein geweest, hij gedroeg zich - voor zijn doen - best netjes. Over 2 weken hebben we onze eerste wedstrijd in de B.

Ik probeer hem vooral op zijn eigen benen te laten lopen, te activeren, recht te stellen (hij kruipt graag wel in stelling) en te laten 'zitten'. Hij loopt van zichzelf fijn rond, nu moeten we 'm wat hoger gaan instellen. Af en toe pakken we ook het wijken en schouderbinnenwaards mee, maar dat vind ie allemaal nog erg lastig. Mijn handen moet ik meer dragen en zo af en toe wil ik nog wel plukken, maar dat gaat steeds beter. En voor me kijken, haha. Vandaag was ie erg kribbig en in een uitprobeer-bui. Vandaar ook wat foto's van vorige week erbij.

• Whiskey
• 7 jaar
• 1.68 m
• Pacific x Furioso II
• Vorige topic: Whiskey @ 1e ritje
1) Dressuur 2 weken terug

2)

3) Springen vorige week

4)

5)

6) Dressuur vorige week

7)

8)

9)

10) Volte openen

11)

12) Recht houden.

13)

14)

15) En uitdraven

Voor de mensen die zich afvragen wat dat op m'n cap is, dat is m'n (nog) ongecamoufleerde capcam. Gekocht om het crossen te filmen, maar ik kon niet wachten en heb 'm er vast op gemaakt.

Niet helemaal goed afgesteld nog, maar het is een indicatie van het springen op vreemd terrein.