- Sinds vorige week hebben we (mijn moeder & ik) een nieuw paard. Onze pony staat te koop (zie OS) en omdat we het niet konden laten dit paard gekocht. Eigenlijk moesten we wachten tot de pony weg was & ik mijn examens had gehad, maar na het rijden van deze vent waren we helemaal overtuigd.

Hij is 5 jaar recreatief gereden en net een half jaartje opgepakt. Hij heeft nog niks gelopen maar lijkt veel potentie te hebben voor zowel dressuur als springen. Over een maand gaan we veel naar ander terrein voor wedstrijdjes en (cross)lessen, kijken hoe ie dat aanpakt. Spullen zijn bij elkaar geraapt, alleen het zadel is van hem.

• Whiskey (officieel Well Done Boy)
• 8 jaar
• 1.68 m
• Pacific x Furioso II
Vandaag heb ik voor het eerst thuis gereden. Hij was enorm aan het kloten en vond alles eng, wat niet bepaald fijn reed. Na een minuut of 20 deed ie redelijk normaal en ben ik gestopt. Hij moet natuurlijk ook nog wennen aan de omgeving en ons dus ik heb niet teveel van 'm gevraagd.
#1 Twee knollen samen

Vandaag weer even gereden, maar het was té warm en druk (ivm wedstrijd) om lang te rijden. Wel wat meer gereden en dat was te merken, hij liep erg fijn. Helemaal tevreden.

Toen even kruisje gesprongen. Omdat ik 't maar 4x heb gedaan m'n beugels niet veranderd, vandaar dat ik zo lang zit.

© Copyright Fotonora
Eigen punten van verbetering:
• Veel netter achterover zitten
• Hakken uitdrukken
• Niet te strenge binnenhand
• Handen dragen & rechtop houden
• Vooruit kijken (en normaal

Commentaar en tips zijn welkom.