Eind Januari ben ik begonnen met afvallen en omdat ik heel veel pb's heb ontvangen met de vraag waarop, zal ik daar ook een kort uitlegje bij geven.

Ik heb eigenlijk vanalles geprobeerd en ben niet in één keer gestopt met mijn calorie-inname.
Eerst heb ik datgene wat ik at vervangen door iets minder calorierijks en dat steeds wat verder uitgebouwd.
Ik ben nu 9 maanden bezig en ik kan niet zeggen dat ik iets op één manier doe, ik ben zelf namelijk ook nog zoekende.
Bovendien wil ik niemand verkeerde tips geven, want ik ben geen diëtiste en ik wil niemand iets aanpraten.

Nu, 9 maanden later, ben ik ruim 35,5 kilo kwijt en ik kan eigenlijk nu pas zeggen dat ik lekker in mijn vel zit.

Ik fiets zo'n 4 keer per week naar de manege (half uur heen, half uur terug), beweeg daar veel en ben ook weer begonnen met rijden.
En ik ben zelfs van plan om lessen te gaan volgen met Kim!

Ik hoef niet meer bang te zijn dat ik niet in terrasstoeltjes pas of dat de gordel niet past als ik bij iemand anders in de auto zit.

En het besef kwam eigenlijk gisteren pas, toen ik met gemak op Kim's blote rug stapte.

April 2009

Ook April 2009; ik zat mijzelf letterlijk in de weg.

Dat moet voor Kim ook niet fijn zijn geweest, vandaar dat ik bijna nooit reed.

Mei 2009; teugels normaal vasthouden was ook niet zo vanzelfsprekend.

Juni 2009

December 2009.. hier was ik toch wel op mijn zwaarst.

Februari 2010; net anderhalve week op dieet.

April; bijna 20 kilo kwijt!
Beetje lastige foto om dat goed te kunnen zien.

Mei 2010; voor het eerst sinds 6 jaar weer in een paardrijbroek!!

Juli.. let niet op mijn houding..

Wandelen..

En nog een paar van gisteren..

Met beste vriendin..

Nou, dat waren de foto's..
Ik ben stiekem best wel trots dat het me gelukt is en dat het lukt om door te gaan.
Ook ben ik van plan om na de laatste 4,5 kilo een diëtiste in te schakelen.

Komt allemaal wel goed.. en straks kan ik echt voluit gaan genieten van het leven met Kim.

Bedankt voor het kijken!!