Naast een buitenritje, veel kletsen en tutten zijn er ook foto's gemaakt van mij en Bandito, mijn 4jarige Spaanse kruizing.
Sanne had als verrassing haar showjurk mee, en daar zijn dus prachtige foto's van gemaakt!
Bandito is nog maar net onder het zadel, maar heel braaf. Nog geen stap verkeerd gedaan of gebokt oid.
Ik heb er nu zo'n 10 keer op gezeten en bezig geweest met het been en het stuur. Hierin probeer ik heel duidelijk te zijn, helaas ben ik geen pro en doe ik nog wel eens dingetjes fout. Op de foto's viel me vooral op dat mijn handen echt nog veel meer meegaand moeten zijn.
Galopje pak ik een enkele keer een half rondje mee, gezien ik nog maar een max van 20 minuutjes per keer rijd houd ik me voornamelijk bezig met stappen, halthouden en aandraven. Voorderest zijn we van zelfsprekend nog niet bezig met over de rug lopen/nageeflijkheid, eerst maar op eigen benen lopen, een stuur, een rem en een gas. En dat pakt hij heel goed op! Tot nu toe 2 keer een les gehad, en nu alle knoppen er al redelijk goed opzitten wordt het tijd voor regelmatiger les!
Meestal staat mijn zus erbij om mij kritisch en bij de les te houden, en hoewel ik er afentoe lichtelijk gefrustreerd van wordt haha, toch vind ik het super en hierbij dus een dankjewel.
Ook natuurlijk een dankjewel naar Sanne!! Was weer gezellig meis

Hierbij dan de foto's.
1. Zijn knappe, elegante hoofdje

2. Eerst even een paar rondjes kijken hoe Bandito zich vandaag voelt:

3. Dit ging allemaal prima, toen een jurk aangetrokken en eerst met cap gereden, toen hij braaf was ging ik zonder cap (normaal rijd ik altijd met cap op hem, alleen voor de foto vond ik het toch wel het mooist zonder cap en gezien hij nog nooit een pas verkeerd heeft gedaan, heb ik hiervoor gekozen. En ik weet het, het blijft een paard, maar cap vind ik eigen keus

4. Ik hou van jou!

5. Ik heb geen leuke stapfoto's, dus ik begin gelijk met de draffoto's:

6.

7.

8.

9.

10. Galopje, nog heel moeilijk:

11. Oeioei wat kijk ik boos. Dat was ik niet hoor, ik was heel trots op mijn kanjer!

Zo, dat waren ze. Hopelijk vinden jullie ze ook zo mooi als ik.
Rijtechnisch commentaar mag, al ben ik ook heel kritisch naar mijzelf en is dit de eerste keer dat er foto's zijn gemaakt en dat ik dus echt goed zie waar ik de fout inga, voornamelijk dus met mijn armen. En zoals ik al zei, ben ik geen pro maar zijn Bandito en ik gewoon gek op elkaar en willen lekker gaan rijden en lol met elkaar hebben! En ik ben zo ongelovelijk trots op hem!