Van 19 t/m 23 juli waren wij in Ermelo geweest, hier waren we omdat we ons in hadden geschreven voor de KNHS Instructieweek 8, SGW Pony's. Omdat ik zoveel leuke foto's heb gehad wil ik natuurlijk ook een topic openen, omdat ik heel veel leuke dressuurfoto's heb wou ik een apart dressuurtopic openen. Ook omdat ik zo trots op der ben. We zijn sinds de winter zoveel vooruit gegaan, ze is zoveel fijner aan het lopen. Dit in de basis maar ook in het hogere werk. Ik ben daarom wel benieuwd wat jullie ervan vinden! Ik ben iig onwijs trots op der, ze pakt alles toch maar super op. Zowel dressuur, als springen als crossen. Helaas ben ik 18 geworden en moet ik naar de paarden, om die reden staat ze nu ook te koop. Zolang ze nog niet verkocht is breng ik der lekker uit tussen de paarden. We hebben 7 en 8 augustus ook brabantse kampioenschappen, dressuur en viertal. Hier hebben we natuurlijk onwijs veel zin in!
Nog even een kort stukje over Vinet.
* Recruut x Zalmeco
* 8 jaar
* M1 dressuur (punten voor de M2)
* L springen
* B SGW (punten voor de L)
Hier de foto's, commentaar mag maar hou het vriendelijk

1.

Lekker losrijden
2.

3.

Eens even kijken of ze goed mijn hand volgt, en dat doet ze!
4.

5.

Appuyementje, hadden we hiervoor 1 keer gedaan en dat was er vorig jaar. Dit deed ze eigenlijk heel goed! Ik vind het alleen nog lastig
6.

Appuyementje links, de moeilijke kant voor ons beide!
7.

Idem, alleen dan een stukje verder
8.

In galop heeft ze nog erg veel moeite met hoger in lopen en dan nog netjes van achter, ze heeft zo'n goede galop dat ze lastig op de achterbenen te rijden is. Ze is dan vaak iets te actief van achter. Ook is ze vaak nogal heftig in galop. Ik vind dus voor ons een heel fijn plaatje!
9.

10.

11.

12.

13.

14.

Uiteraard hebben we ook rechtsom gereden, dit was ivm de hoek waar Natalie zat lastiger om mooie foto's van te maken! Mijn eigen commentaar is dat ik mijn handen in een vuist moet houden en wat hoger en dichter bij elkaar moet houden.
Bedankt voor het kijken!