Voor degene die hem nog niet kennen: Hannoveraan V. Stalypso 3,5 jaar en alles bij elkaar 3 a 4 maandjes onder het zadel.

Nicole Romkes is bij mij op mijn nieuwe stal gekomen om foto's te maken van Showtime, het was erg gezellig en het resultaat mag er zijn!
Show heeft dus 2 maandjes vakantie gehad en nu zat ik er weer voor de derde keer op, hij is zo fijn!
Ik reed hem bewust heel simpel met vrij veel lengte in de hals, aangezien hij zo jong is en vakantie heeft gehad, toch is dat simpele
lopen op de foto's niet terug te zien.Ben erg benieuwd hoe hij dan gaat lopen als ik hem over een jaar wel ga verruimen!
Ik heb er max 10 minuten opgezeten alleen even links en rechtsom wat foto's gemaakt. We hadden ook al stand foto's gemaakt.
Mijn eigen commentaar: Mijn houding! Normaal zit ik veel netter maar ik heb dus nieuwe laarzen wat net kachelpijpen zijn en waar mijn houding duidelijk niet
beter op wordt.. Ik ga de volgende keer in ieder geval proberen mijn beugels langer te doen.

Stappen hebben we ook genoeg gedaan

Hij loopt zo ontzettend mooi ruim en ontspannen al, dat gaat nog wat beloven voor als hij uitgroeit. Vind trouwens dat je hem heel netjes en vriendelijk rijd en je houding is lang zo slecht nog niet, ik vind je best netjes zitten.
2 Maanden vakantie kan voor zo'n jonkie echt veel goed doen, en zo zie je maar.
Je hebt hem ontzettend goed aan het lopen!)