Mijn vriend is sinds een tijdje ook besmet met het paardenvirus. Het begon met mee gaan met buitenritjes, en daarna wekelijks lessen bij een instructrice met prachtige Friezen. Hij had de smaak goed te pakken! Rick (mijn vriend dus) vond Tinkers en Friezen natuurlijk de prachtigste rassen

Hij wilde toch wel erg graag een eigen paardje op den duur, maar dat kwam sneller dan verwacht! Eers liepen we tegen een paard aan maar die werd al verkocht aan een ander, en toen kwamen we Kelt tegen!!
Een perfect paard voor Rick, groot (1.61, want hij is 1.93), ervaren en wat ouder, en prachtig behang! Hij was gelijk verliefd op na de eerste keer kijken en proef rijden, en toen hebben we hem een week later laten keuren en meegenomen.
En het gaat erg goed met Kelt en Rick! Ze hebben al een lesje gehad, een buitenritje gemaakt en vooral heel veel lol samen, ze zijn echt een hele leuke combi! Ik vind het zelf ook echt een ontzettend leuk dier en heb er zonder zadel mee gesprongen, dat deed ie ook top.
Foto's hier zijn zonder cap, dit is natuurlijk eigen keuze, Rick heeft nu (zijn donderdag naar een ruiterzaak gegaan) een goede cap, schoenen, chaps en de hele reutemeut gekocht dus nu kunnen ze echt verantwoord aan het werk!
Geniet van deze foto's van een prachtige en goudeerlijke kanjer!! (en dan bedoel ik Kelt haha)
1. Rick & Kelt groeten jullie:

2. Samen met mijn Bandito op het land:

3. Lief stel he

4. Aaahhh..

5. Kelt in de bak:

6. Rick & Kelt:

7. Rick en Kelt zonder zadel aan t stappen:

8. Kelt los aan het springen:

9. Mooie draf;

10. Rick geeft Kelt even een fijne douche met dit warme weer:

11. Sprookjespaard (ik zonder zadel):

12. Kelt en ik springen zonder zadel: