, dus ik dacht het wordt weer eens tijd!Pride's Victory (v. Trefaes Brenin Du) is een Welsh cob . Ik heb Z2 bij de pony´s met haar gereden, maar helaas moest ik in december stoppen omdat ik 18 ben geworden. Ik heb besloten om voorlopig niet bij de paarden te gaan starten omdat mijn zusje van 16 inmiddels Z1 bij de pony's start en ik haar ook de tijd en de kans wil geven om lekker veel te starten en te rijden, aangezien zij voor mij ook veel kampioenschappen etc. heeft laten lopen. Ik had al van mijn leven nooit verwacht dat ik het Z2 zou halen, aangezien we haar ergens uit een weiland hebben geplukt toen ze nog helemaal niks kon en ik ook maar als manegekindje op die pony ben gaan zitten. Voorlopig is het even goed zo en misschien wil ik haar over een jaartje wel een keer Z2 bij de paarden starten en een puntje proberen te halen, maar dat zien we allemaal nog wel!!
De kwaliteit is met uploaden ernstig achteruit gegaan, de foto's zijn op A2 formaat nog scherp!!

Losstappen

Losdraven

Iets meer oppakken

Hier drukt ze zich er iets te veel uit, blijft moeilijk om zo'n zwaar lichaam goed op het achterbeen te krijgen!

Hier ging ie even op hol, ik moest keihard lachen

Appuyementje

Keertwending

Stukje strekken

Stukje middengalop op de diagonaal

Lief is tie als ie werkt he?

Laat maar horen wat jullie er van vinden!!
Ik vind foto 5 echt schitterend.
in de B , "Jij gaat zeker het Z halen!" En jij mij maar uitlachen! 

Ziet er goed uit hoor!!!