Dat E-horse voor me gemaakt heeft hadden zij ook nog voltige foto's gemaakt met mijn Paint.
Ik ben zeer tevreden van hun foto's en ben hen zeer dankbaar voor de shoot die ze me gegeven hebben!
Heel vriendelijke mensen trouwens en zeker een aanrader, foto kwaliteit is echt mooi!

Jippie, we zijn vertrokken!

Even korte inleiding: Golden Zippo is 8jaar geweest eind april en ik heb hem al acht jaar bij mij dus we kennen mekaar best wel goed.

Ik heb kozakkenvoltige gedaan op rechte lijn maar dit maal niet in een piste, ik vertrouwde erop dat alles goed ging gaan en ben zo buiten op straat geweest.
Een week voordat ze kwamen een mooie plaats uitgezocht en 1x geprobeerd of dit ons zou lukken, was best wel spannend.

Ik ga met hem al een jaar en half buiten met neckrope op straat om te wandelen maar de combinatie met voltige buiten had ik nog nooit gedaan.
Als ik onderste boven aan hem hang of zit te springen over hem dan heb ik enkel nog mijn stem mocht er wat gebeuren dus mijn vertrouwen in hem is heeel groot.
Hij deed dit fantastisch, op de foto's was dit nog maar de tweede maal dat we dit buiten op straat deden en ik ben zeer trots op hem.
Telkens als ik vroeg om te stoppen of om door te gaan deed hij dit.
Maar was er wel vrij gerust op, als we zo gaan wandelen heeft hij me nog nooit in de steek gelaten en tijdens de voltige heeft hij tot nu toe ook steeds zijn beste beentje voor gezet.
Het veldbaantje is mooi effen dus was ideaal en ongeveer drie meter breed wat super is, zo kan hij niet scheef lopen (dat bemoeilijkt het voltigeren)
en dat baantje kwam dan uit op de straat dus was aan mij om zeker te zijn van me zelf dat ik er overal ging geraken met mijn oefeningen en dat hij goed zou reageren.
Vond het een enorme uitdaging voor ons vertrouwen

Is een 20tal minuutjes te paard rijden met hem tot daar en doen daar een half uurtje voltige en keren terug naar huis.
Genoeg gezeverd, hier de foto's:
Rechtstaan op het zadel, vraagt evenwicht en een paard dat mooi rechtdoor loopt zonder scheef te gaan is ook altijd handig

Toupie:
Draaien over de hals en je benen even omhoog houden en vervolgens landen en terug opspringen.

Landing en terug in het zadel:

La croix de la mort:

Le poirier:

Af springen...

Daarna erover springen...

Vervolgens naar de nek gaan...

Landen in de nek...

uiteindelijk terug uit de nek en in het zadel:

En als afsluiter nog even paar vd foto's die toen ook genomen geweest zijn:
Liefde van de man gaat door de maag...

Zitten maar zat niet zo mooi neer, hij had niet zo goed greep in dat gras.

Tot slot nog een mooie steiger:

Als afsluiter nog een compliment fototje:
http://www.uploader.be/output/1277232185.jpg