We zijn nu L2 + 9 en omdat ik in augustus voor een jaar naar Engeland vertrek, wil ik nog even zien hoever ik met haar kom. Daarom gaan we binnenkort M1 starten.
Thuis ben ik bezig met basis, basis en basis

Extra toevoeging: Ik heb op het moment érg veel rugproblemen, waardoor ik mijn rug niet fijn recht heb. Vooral mijn bovenrug is een probleem; dit is ook wel te zien aan mijn kromme schouders. Opmerkingen hierover hebben dus geen nut: ik heb therapie.

Gisteren hadden we op stal een buitenritje gepland staan. Omdat ik niet wist wat ze in de groep zou doen, had ik voor de zekerheid een slofje om gedaan. Better safe than sorry.

1)

Even een rondje draven om stoom af te blazen, dacht ik...
2)

Ahum, niet helemaal zoals gepland

Je ziet hier wel direct mijn reactie vanwege het omhoog knallen: hand naar voren. De slof lijkt strak, maar mijn teugels (en dus ook slof) hangen door, er was dus ruimte genoeg.
3)

Een half rondje later was het klaar

4)

Vol goede moed naar buiten
5)

Onderweg was Win schaapmak, net als altijd

Toen thuis nog even gereden om aan te voelen. We hadden alleen een stapritje gemaakt met een klein stukje draf.
Slofje eraf en rijden maar.

6)

7)

En meer opgepakt:
8)

9)

10)

11)

Beginnend appuyementje, ze buigt wel fijn aan de voorkant al, mag in het lichaam nog wat mooier om mijn binnenbeen heen draaien. In het algemeen moet ze nog meer gaan scharen, maar dat komt wel.
12)